مقامات شهر بارسلون در ایالت کاتالونیا، مدال طلای شهر بارسلون را سه ماه پس از درگذشت «گابریل گارسیا مارکز» به این نویسنده کلمبیایی برنده نوبل اعطا کردند. بنا به درخواست تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه‌ «شمعدونی»، زمان پخش این مجموعه طنز به زمستان تغییر کرد. شبکه سه پیش از این زمان پخش سریال سروش صحت را بعد از پایان پخش «هفت سنگ» اعلام کرده بود.

جورج کلونی در پروژه جدیدش که به کارگردانی جودی فاستر ساخته می‌شود، نقش یک شخصیت تلویزیونی را بازی می‌کند که هنگام پخش برنامه زنده، گروگان گرفته می‌شود.

گروه سیحامون به سرپرستی هاتف صادقی تهرانی و خوانندگی امیرحسین استیری روز پانزدهم مردادماه در دو سانس در برج آزادی به نفع دختران نیازمند سرپرست موسسه نیکوکاری مهرطه به روی صحنه می‌رود.

کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری در بیش از ۱۰ شهر کشور روی صحنه خواهد رفت.

محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این چند آلبوم و تک آهنگ منتشر کرده است از اجرای نخستین کنسرت خود در روز ۱۵ مرداد ماه با همراهی گروه «آرپژ» خبر داد.

نادره ترکمانی کارگردان سینمای کودک و نوجوان از اکران فیلم «گورداله و عمه غوله» در پاییز امسال خبر داد و از موانع و مشکلاتی که بر سر راه اکران این فیلم بوده است، انتقاد کرد.

مدیر اداره کتاب می‌گوید از میان کتاب‌هایی که از دولت قبل باقی‌مانده‌ و مجوز نشر نگرفته‌اند، به آنهایی رسیدگی می‌شود که اعتراضی به وضعیت‌شان شده باشد.

رفیع پیتز کارگردان ایرانی قصد دارد فیلم «منِ سیاه» را که روایت تلاش پسر ۱۷ ساله‌ مکزیکی برای رفتن به آمریکا است، در کشور مکزیک و با همکاری عوامل تولید از آمریکا و مکزیک بسازد.

فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی در یازدهمین جشنواره فیلم «ایروان» به نمایش درآمد.