لیلا حاتمی بازیگر «دوران عاشقی» شد لیلا حاتمی بازیگر «دوران عاشقی» جدیدترین فیلم علیرضا رئیسیان شد. پس از فیلم‌های «چهل سالگی» و «ایستگاه متروک» این سومین همکاری حاتمی با این کارگردان است. هادی مرزبان سکته کرد

هادی مرزبان کارگردان پیشکسوت تئاتر به‌دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد. فرزانه کابلی همسر مرزبان درباره وضعیت این هنرمند گفت: آقای مرزبان دچار خونریزی مغزی شده و نیمه شب ۸ تیرماه تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر هم در بخش آی‌سی‌یو بستری است.

فیلم‌های خاطره‌انگیز به اکران رمضانی می‌پیوندند

مدیرعامل موسسه تصویر شهر از اکران فیلم‌های خاطره انگیز در طرح ویژه ماه مبارک رمضان تا هفته آینده خبرداد.

بخش تجسمی نمایشگاه قرآن متحول شد

جواد صادقی دبیر بخش تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از افتتاح بخش ویدئوآرت این نمایشگاه از امروز سه‌شنبه، خبر داد و اعلام کرد که امسال به چیدمان حرفه‌ای آثار توجه شده اما همچنان برای ارائه آثار حجمی فضای کافی در نمایشگاه نداریم.

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

نمایش «ردپای صورتی» به کارگردانی آروند دشت آرای که اقتباسی از انیمیشن‌های معروف «پلنگ صورتی» و «مورچه و مورچه خوار» است تا ۱۵ تیرماه در تماشاخانه استاد ناظرزاده‌کرمانی میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

قطعی شدن اکران «شیار ۱۴۳» از ۱۴ آبان

تهیه‌کننده فیلم «شیار ۱۴۳» از اکران قطعی این اثر سینمایی در تاریخ ۱۴ آبان ماه در گروه سینمایی آزادی خبر داد.

فیلم ژاپنی جایزه فستیوال مسکو را به خانه برد

فیلم کازویوشی کوماکری به عنوان اولین فیلم ژاپنی پس از ۱۵سال برنده جایزه بزرگ فستیوال مسکو شد.

معرفی هیات انتخاب جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

پوران درخشنده، علی شاه حاتمی، بهروز اثباتی، حبیب‌الله کاسه ساز و پرویز شیخ طادی از سوی محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی مقاومت به‌عنوان اعضای هیات انتخاب فیلم‌های سینمایی و آثار سینمایی ویدئویی این جشنواره معرفی شدند.