همه می‌گویند نیجریه را می‌بریم

تنها چند ساعت تا برگزاری اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی است و همه ایرانیان نگاه‌هایشان به برزیل و یازده ستاره سرزمین پارس است. دیداری با عقاب‌های سیاه نیجریه که دست کمی از بازی مرگ و زندگی برای هر دو تیم ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر با حمایت‌هایی که از تیم ملی فوتبال تا به امروز صورت گرفته است، انگیزه بازیکنان تیم ملی فوتبال برای مقابله با نیجریه بیشتر شده است و همه منتظرند تا ببینند تیم ملی کشورمان به رهبری کارلوس کی‌روش در اولین میدان جهانی در چارچوب مسابقات جام‌جهانی برزیل چه خواهد کرد. در این گزارش سراغ تعدادی از اهالی سینما رفتیم تا نظر آنها را درباره اولین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ جویا شویم.

میلاد کی‌مرام: اگر باران نبارد نیجریه را شکست می‌دهیم

میلاد کی‌مرام بازیگر سینما و تلویزیون نخستین کسی بود که تحلیلش را از بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره از جام جهانی ارائه کرد. کی‌مرام گفت: اگر روان بازی کنیم و همه چیز خوب پیش برود ۳ بر ۲ نیجریه را شکست خواهیم داد، اما همه اینها منوط بر این است که شب بازی ایران-نیجریه باران نبارد. بازیگر فیلم «ملکه» در پایان حرف‌هایش گفت: یک پیشنهاد هم برای عادل فردوسی‌پور دارم و آن هم این است که این ۲۸ نفری را که بازی اسپانیا و هلند را پیش‌بینی کردند، پیدا کند و از آنها درباره بازی ایران و نیجریه سوال کند تا ببینم نظر آنها درباره این مسابقه چیست.

آنا نعمتی:۱-۲ می‌بریم

آنا نعمتی بازیگر سینما و تئاتر که این روزها به عنوان بازیگر فیلم «انارهای نارس» برای شرکت در جشنواره مسکو عازم روسیه است درباره نتیجه بازی تیم ملی فوتبال ایران و نیجریه گفت: با وجود اینکه نیجریه تیم بزرگی در قاره آفریقا است، اما من فکر می‌کنم بچه‌های تیم ملی ۲ بر ۱ نیجریه را شکست دهند.

محسن کیایی: مساوی می‌کنیم

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سر صحنه فیلمبرداری تازه‌ترین سریال بهروز شعیبی با عنوان «پرده‌نشین» است و بین دو پلان صحبت می‌کرد، درباره نتیجه بازی ایران و نیجریه گفت: من فکر می‌کنم بازی مساوی باشد و یک گل ما بزنیم و یک گل تیم حریف.

شاهد احمدلو: ما از نیجریه نمی‌ترسیم

شاهد احمدلو کارگردان و بازیگر جوان سینمای ایران که این روزها در حال نگارش فیلمنامه تازه‌اش است، درباره بازی تیم ملی ایران و نیجریه گفت: بچه‌های تیم ملی در این مدت خوب تمرین کردند و برای مقابله با تیم‌های رقیب آماده هستند. هم مربی و هم بازیکنان آماده هستند. من همه بازی‌ها را تا به امروز دیدم و دو شب پیش که بازی کامرون را می‌دیدم به این نتیجه رسیدم که این تیم‌های آفریقایی زیاد هم قدر نیستند و به راحتی می‌توان از سد آنها عبور کرد. اگر نیجریه قهرمان آفریقا است ما هم در آسیا برای خودمان حرفی برای گفتن داریم.

مصطفی کیایی:۱-۲می بریم

مصطفی کیایی که این روزها مشغول نگارش فیلمنامه دیگری همانند «خط ویژه» است، درباره بازی ایران و نیجریه گفت: من فکر می‌کنم اگر با همان تفکری که مقابل کره‌جنوبی بازی کردیم در این میدان هم ظاهر شویم به راحتی این تیم را شکست خواهیم داد و از سد آن عبور خواهیم کرد. پیش‌بینی من این است که ۲ بر ۱ در این بازی پیروز خواهیم شد.

و اما رئیس سازمان سینمایی: یا مساوی می‌کنیم،یا با یک گل می‌بریم

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی هم درباره پیش‌بینی خود از نتیجه بازی‌های ایران مقابل تیم‌های فوتبال نیجریه، آرژانتین و بوسنی گفت: پیش‌بینی بازی‌ها انصافا سخت است؛ اما من امیدوارم تیم ملی ایران در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ به یک پدیده تمام‌عیار تبدیل شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان صحبت‌های خود نتیجه بازی ایران مقابل نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ را که امشب ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود این‌گونه پیش‌بینی کرد: دو احتمال را پیش‌بینی می‌کنم؛ احتمال نخست اینکه ایران در نخستین بازی خود در مقابل نیجریه برابر می‌شود یا با اختلاف یک گل از حریف پیشی می‌گیرد.

همه می‌گویند نیجریه را می‌بریم