حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در گفت‌و‌گو با صبا آنلاین از اکران سه فیلم «عصبانی نیستم»، «قصه‌ها» و «خانه پدری» خبر داد. به‌گزارش خبرگزاری فارس؛ بنابراین گزارش ایوبی در این گفت‌و‌گو ضمن قدر‌دانی از کارگردان‌هایی که فیلمشان در جشنواره قبل دچار حاشیه شده‌بود گفت: در قبال اتفاقات و حاشیه‌سازی‌های جشنواره به نظرتان بهتر بود ما برخورد ضربتی انجام می‌دادیم و بعد از آن با کلی حاشیه مواجه می‌شدیم که ممکن بود دوباره بخش تولید و حتی اکران را دچار مشکلات فراوان کند؟ من از همین‌جا باز هم تشکر می‌کنم از سعه‌صدر کارگردان جوانی مثل آقای درمیشیان که شرایط آن روز ما را کاملا درک کرد و بهترین همکاری ممکن را انجام داد.

وی افزود: فیلم‌های «عصبانی نیستم»، «قصه‌ها» و «خانه پدری» همه اکران خواهند شد و همه‌ اینها شاید به‌دلیل همان مدیریتی است که ما در زمان آن حاشیه‌سازی‌ها انجام دادیم و با آرام کردن فضا، کاری کردیم که فرصت‌های بعدی سوخت نشود. در جشنواره گذشته، فیلم «عصبانی نیستم» مورد انتقاد برخی از جریان‌های سیاسی کشور قرار گرفت و در نهایت، کارگردان این فیلم آن را از جریان داوری خارج کرد.

«قصه‌ها» ساخته رخشان بنی اعتماد هم یک فیلم چنداپیزودی است که رخشان بنی اعتماد آن را با مجوز چند فیلم کوتاه ساخت. فیلم قصه شخصیت‌های فیلم‌های قبلی بنی‌اعتماد مثل نرگس، روسری آبی، خارج از محدوده و زیر پوست شهر است که در قالبی جدید تعریف می‌شود.

در «خانه پدری» آخرین اثر عیاری هم روایت یک قتل ناموسی تعریف می‌شود که یک خانواده را چند دهه درگیر خود می‌کند.