رونمایی کتاب آذریزدی در روز ملی ادبیات کودک مسوول بنیاد دائمی مهدی آذریزدی از رونمایی کتاب «مشک خروسی» در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان (۱۸ تیرماه همزمان با سالروز درگذشت این نویسنده) خبر داد. توقف اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ»

اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان شامگاه جمعه شانزدهم خردادماه متوقف شد. به گزارش «ایسنا» رئیس شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی دلیل تعطیلی این تئاتر را پاره‌ای از مشکلات و شبهات ایجاد شده برشمرد و از ذکر جزئیات بیشتر خودداری کرد.

پیانیست مشهور جهان در تهران می‌نوازد

آرکادی ولدوس، یکی از ۵ نوازنده برتر پیانو جهان برای ایرانیان ساز خواهد نواخت.

آخرین وضعیت عکاس ایرانی در کابل

مجید سعیدی از بهبود اوضاع جسمانی خود پس از زخمی شدن در انفجار انتحاری ظهر دیروز در افغانستان خبر داد.

احسان علیخانی به رادیو برگشت

احسان علیخانی پس از سه سال به برنامه «اینجا شب نیست» پیوست و دوباره اجرای رادیویی را در رادیو جوان تجربه کرد.

«بچگیتو فراموش نکن» پاییز اکران می‌شود

فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» به کارگردانی جلال فاطمی که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است، پاییز امسال اکران می‌شود.

«لبه فردا» گیشه را ناامیدکننده آغاز کرد

فیلم جدید تام کروز با عنوان «لبه فردا» که از پنج‌شنبه ۵ ژوئن راهی پرده‌های سینماهای آمریکا شد، انتظار تهیه‌کنندگانش را برآورده نکرد. این فیلم به زحمت می‌تواند در اولین تعطیلات آخر هفته نمایشش به مرز ۳۰ میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی برسد.

نوای «عشق من ایران من» طنین‌ می‌اندازد

مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان از برگزاری کنسرت رضا صادقی برای اولین بار در ایلام در تاریخ ۲۷ خرداد و اجرای دومین پروژه «عشق من ایران من» در شهریور خبر داد.

خوانش نمایش‌نامه «شهر شیشه‌ای» به نفع خیریه

نمایش‌نامه‌خوانی «شهر شیشه‌ای» به کارگردانی شهره سلطانی و با حضور کوروش تهامی و رامین ناصرنصیر ۲۴ خرداد ماه در باغ موزه قصر خوانش می‌شود.