«۹۰» فرهنگی در راه است معاون سیما با اشاره به تهیه برنامه‌ای با عنوان «۹۰ فرهنگی» در شبکه دو سیما گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می‌تواند در تولید و مشارکت در ساخت این برنامه با صداوسیما همکاری کند. دوربین تلویزیون در اتاق زایمان!

برنامه «دکتر سلام» با اضافه شدن آیتم جدیدی تحت عنوان «زایمان طبیعی» به روی آنتن می‌رود.

پول بلیت‌تان را پس بگیرید!

بازیگران نمایش «دن کامیلو» تاکید کردند تماشاگران حتما از دیدن این نمایش لذت می‌برند و اگر تماشاگری ناراضی از سالن بیرون رفت‌، پول بلیتش را به او پس می‌دهند.

کنسرت «شب شعر و موسیقی» برگزار شد

ویژه برنامه شب شعر و موسیقی با رونمایی از آلبوم «شکوه» به خوانندگی محمد اصفهانی و اجرای برنامه سالار عقیلی با همراهی گروه «راز و نیاز»، یکشنبه شب ۱۱ خرداد در برج میلاد برگزار شد.

توصیه‌های معاون ناجا: لطفا کسی کشته نشود

سعید منتظرالمهدی معاون ناجا با حضور در پشت‌صحنه سریال «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی توصیه کرد از خشونت به شکل افراطی پرهیز شود؛ به‌طوری‌که حتی‌الامکان کسی در داستان کشته نشود و اگر بنا بر ضرورت قتلی اتفاق می‌افتد، پلیس در آن دخالتی نداشته باشد.

صدور پروانه نمایش برای موتمن، میلانی و شهابی

مجوز نمایش ۴ فیلم: «حراج» به کارگردانی حسین شهابی، «سایه روشن» به کارگردانی فرزاد موتمن، «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل و «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی صادر شد.