«24» با پرونده‌ای مفصل درباره هابیت

شماره ۵۲ ماهنامه سینمایی «۲۴» با تصویری از فیلم هابیت روی جلد و پرونده‌ای درباره سه‌گانه هابیت و همچنین گفت‌وگویی با مسعود کیمیایی درباره فیلم متروپل روی کیوسک روزنامه‌فروشی‌ها آمده است. در این شماره گزارشی از افتتاح یک مجتمع سینمایی با چهارده سالن هم به چاپ رسیده است. گفت‌وگوی ماه این مجله با مسعود کیمیایی هم با عنوان «حکایت سینمایی که دیگر وجود ندارد» از بخش‌های خواندنی این شماره است.

در بخش فیلم‌های روی پرده دو منتقد سینمای ایران؛ سعید عقیقی و آرش خوشخو درباره تصویر طبقه متوسط در سینمای ایران با هم به گفت‌وگو نشسته‌اند.

بازیگر ماه بخش سینمای جهان این شماره کیت بلانشت است که مطالبی درباره او و همچنین گفت‌وگویش با وودی آلن با عنوان «من یک بازنده‌ام، تو چطور؟» چاپ شده است.

پرونده مفصل این شماره درباره سه‌گانه هابیت است که با مطالبی با این عناوین چاپ شده است: ویرانه اسماگ؛ واقعه‌نگاری نوشته‌شدن رمان هابیت، بازخوانی آرای تالکین درباره ادبیات فانتزی، تاثیر شعر حماسی بئوولف بر آثار جی. آر. آر. تالکین گفت‌وگو با پیتر جکسون، گفت‌وگو با فیلیپا بوینز گفت‌وگو با یان‌مک‌کلن و آیا هابیت اقتباسی وفادارانه است؟ در بخش راهنمای این شماره هم آموزش نقدنویسی، راهنمای فیلم‌های قدر ندیده، نوستالژی و اشیا از آنچه در فیلم‌ها می‌بینید به شما نزدیک‌ترند! به چاپ رسیده است.

ماهنامه سینمایی ۲۴ با قیمت ۴۰۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان سینما قرار دارد.