سری جدید «قند پهلو» ماه رمضان می‌آید

سری جدید جنگ ادبی«قند پهلو» با شرکت طنزپردازان مطرح کشور با اجرای رضا رفیع و داوری شهرام شکیبا در ماه مبارک رمضان از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود. مجری برنامه «قند پهلو» که در حال آماده‌سازی قسمت‌های جدید این برنامه است در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر تاکید کرد: من کلمه وحشتناک را برای استقبال مخاطبان از این برنامه به‌کار می‌برم تا هم تعبیر طنزآمیز باشد و هم اوج استقبال مردم از این جُنگ ادبی را نشان دهد.

رفیع با بیان اینکه در هر سری از برنامه «قند پهلو» حداقل یک آیتم جدید اضافه کرده‌ایم تا نوآوری شده باشد، ادامه داد: فعلا در همین قالب و با تغییر محتوا پیش می‌رویم، اما با توجه به اینکه تعداد طنزپردازان محدود است، امیدواریم در آینده با روش‌های دیگر مثل تغییر ساختار بتوانیم این برنامه را ادامه دهیم.

مجری «قند پهلو» تصریح کرد: زمانی که مسابقه پیامکی که در آن مخاطب باید فکر کند و شعر بسازد، برگزار می‌شود و در یک شب ۱۲۰ هزار بیت به برنامه فرستاده می‌شود، این نشان از ارتباط مناسب برنامه با بینندگان دارد. از طرفی استقبال مردم از عوامل این برنامه در خارج از محل کار یا خانه، همه به این مفهوم است که «قندپهلو» به اهداف خود نزدیک‌تر شده است.