نمایشگاهی از عکس‌های پرتره حسین علیزاده نمایشگاه عکس‌های پرتره حسین علیزاده، همزمان با افتتاح نگارخانه رودکی گشایش یافت.

زمان اکران فیلم جدید «هری پاتر» اعلام شد

جدیدترین فیلم «هری پاتر» با عنوان «هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها» محصول کمپانی برادران وارنر از ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ در سینماهای جهان به نمایش درمی‌آید.

۹۵ درصد از کشور تا پایان سال «دیجیتالی» می‌شوند

قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما گفت: تا پایان سال جاری ۹۵ درصد مناطق مختلف کشور از سیستم دیجیتال بهره‌مند خواهند شد و بیش از ۲۱ شبکه با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مسابقه‌ای برای بزرگداشت آتش‌نشان فداکار

مدرسه‌ هنرهای تجسمی ایده برای بزرگداشت امید عباسی، آتش‌نشانی که جان خود را برای نجات یک کودک از دست داد، جشنواره‌ای برگزار می‌کند.

چاپ کتاب جدید «فوئنتس» دو سال پس از مرگش

همسر «کارلوس فوئنتس»، نویسنده فقید مکزیکی اعلام کرد احتمالا کتاب «پرده نقره‌ای» این رمان‌نویس بزرگ آمریکای لاتین را دو سال پس از مرگش به چاپ می‌رساند.

کیمیایی از مهرجویی پیشی گرفت

بعد از گذشت ۳ روز از اکران فیلم های «متروپل» و «اشباح» فیلم مسعود کیمیایی فروش بیشتری نسبت به فیلم داریوش مهرجویی داشته است. «متروپل» در سینماهای تهران ۴۲ میلیون تومان و «اشباح» ۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«خانوم» امیدوار به اکران دوم عید فطر

تینا پاکروان کارگردان «خانوم» امیدوار است این فیلم سینمایی اکران دوم عید فطر را از آن خود کند و بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند. در این فیلم اندیشه فولادوند، اشکان خطیبی و امین حیایی ایفای نقش کرده‌اند.

مردم «فوق‌العاده» را پسندیدند

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با گذشت چند روز از انتشار تازه‌ترین آلبوم خود با نام «فوق‌العاده» از برگزاری تورهای داخلی و خارجی‌اش در آینده نزدیک خبر داد.