اشتباه کنتور می‌اندازید!
رئیس سازمان صداوسیما واقعی شدن بودجه‌ها را در جهت افزایش ظرفیت‌های موجود خواستار شد و گفت: با توجه به 165 شبکه برون‌مرزی و ملی و 7000 فرستنده، بودجه 3000 میلیاردی در سال کفایت ندارد و باید بودجه‌ها واقعی‌تر شود.
به گزارش «ایسنا» ضرغامی گفت: یکی از پروژه‌های مهم در دست اجرا، تکمیل فیبر نوری برای سیگنال‌رسانی است که به‌دلیل مشکلات مالی هنوز عملیاتی نشده است؛ هر چند با همت و تلاش مجلس مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح تصویب شده است.
وی با بیان اینکه کار جمعی دارای اثر و نتیجه بهتری است عنوان کرد: کار جمعی همیشه دارای نتیجه‌ای مطلوب و قابل توجه است و هنگامی که با تعامل و انسجام گام برداریم قطعا دست یافتن به ثمر و نتیجه امکان‌پذیر خواهد بود.
رئیس رسانه ملی همچنین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره مدت زمان باقیمانده ریاست وی بر سازمان صداوسیما به مزاح گفت: شما چرا کنتور می‌اندازید؟ کنتوری هم که می‌اندازید اشتباه است و من تا آبان ماه در خدمت شما هستم.ضرغامی درباره اینکه بعد از کرسی صداوسیما برنامه‌ریزی خاصی دارید؟ عنوان کرد: ما فعلا اینجا خدمت شما هستیم. عجله نکنید. ما روی کرسی؛ زیر کرسی... فعلا در صداوسیما خدمت شما هستیم.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در بحث تبلیغات ویژه هدفمندی یارانه‌ها و اینکه برخی منتقدان معتقدند که تبلیغات در این زمینه به حدی زیاد بود که به ضدتبلیغ تبدیل شد، تصریح کرد: کسی این حرف را نزد. مسوولان دولتی ملاک هستند که تمام مسوولان دولتی لطف کرده و تشکر کردند چون سازمان صداوسیما واقعا با اعتقاد نسبت به این مساله کار کرد و همه آنها راضی بودند. تنها جمله‌ای که اشتباها خبرنگارها از قول رئیس هدفمندی آقای شریعتمداری مطرح کردند و ایشان بلافاصله با من تماس گرفتند، گفتند که این خبر خلاف است و اصلا چنین حرفی
را نزده‌اند.
رئیس رسانه ملی ادامه داد: گویا ایشان در سخنان خود شوخی کرده و گفته بودند که من چیزی را به مزاح می‌گویم. ما نمی‌توانیم در این حوزه اطلاع‌رسانی نکنیم. موضوع بزرگی است که ۷۵ میلیون جمعیت کشور درگیر آن هستند و اگر درست تبلیغات نمی‌شد؛ مردم سردرگم می‌شدند. آقای شریعتمداری گفتند جمله‌ای که من به مزاح گفتم برخی خبرگزاری‌ها اشتباه اعلام کردند و گفتند که ایشان گفته که تبلیغات صداوسیما مزاح بود. شوخی بود. خب؛ این خیلی تفاوت دارد. لازم هم نیست که تکذیب شود. به اعتقاد من به جز بعضی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و بعضی از رسانه‌های دولت که باید دقیق‌تر در این مساله برخورد کنند، راه ناصواب رفتند و مطالبی را بیان کردند که برداشت عمومی ایجاد شد که دولت این نارضایتی را دارد. ما همکاری جدی را شروع کرده‌ایم و نگاهمان هم ملی است و ادامه دارد. فعلا اول راه هستیم و کار زیاد داریم. ان‌شاءالله همکاری‌هایمان ادامه دارد.
وی در پایان در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس مبنی بر کمبود بودجه و تصویب ساخت سریال‌های متعدد در سازمان صداوسیما با توجه به اصلاح تبلیغات صداوسیما نیز گفت: فعلا تصویب می‌کنیم و پول هم نیست. برنامه‌های متعددی داریم و منتظریم تا مشکلات
حل شود.