پوشش خبری جام‌جهانی فوتبال هنرمندان
عمو مهربان و خاله رویا از طرف شبکه دو همراه تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران برای شرکت در جام‌جهانی فوتبال هنرمندان 16 کشور جهان به مسکو می‌روند. سیدمجتبی ظریفیان مجری برنامه «با ما بیا» در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران در جام جهانی فوتبال هنرمندان 16 کشور جهان که از اول تا 12 خرداد در مسکو برگزار می‌شود، تاکید کرد:
از سوی شبکه، من و خاله رویا در این مراسم حضور داریم و تیم ایران نیز در دو مرحله رقابتی با این مراسم همراه است. ظریفیان در این‌باره توضیح داد: در مرحله رقابتی اول به پخش مسابقات تیم فوتبال کشورمان که با تیم‌های برزیل، آلمان و ژاپن هم تیم شده است، پرداخته و در مرحله رقابتی دوم به معرفی کشورها در شبی خاص که به آنها اختصاص داده شده، با عنوان «شب ایران من» پرداخته می‌شود. قرار است تیم ملی فوتبال هنرمندان با نمایش تئاترهای آیینی کشورمان در این مراسم حضور داشته باشد و عواید حاصل از این مراسم را در اختیار امور خیریه و کودکان بی‌سرپرست قرار دهند.
عمو مهربان (سیدمجتبی ظریفیان) و خاله رویا (آزیتا رضایی) همچون سری‌های گذشته این برنامه، علاوه‌بر اجرای این برنامه در سمت تهیه کننده و کارگردان هنری هستند. برنامه «با ما بیا» در هفته جاری هر روز از ساعت ۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.