برنامه‌های انجمن‌های مختلف خانه تئاتر به مناسبت برگزاری بزرگداشت هفته روز جهانی تئاتر اعلام شد.
مهدی قلعه مدیر اجرایی برنامه‌های هفته روز جهانی تئاتر در گفت‌و‌گویی با «ایسنا»، گفت: از ۸ اردیبهشت از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه برنامه‌های مختلفی در فضای بیرونی خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.
این کارگردان با اشاره به برنامه‌های انجمن‌های دیگر خانه تئاتر عنوان کرد: ۹ اردیبهشت مراسم انجمن موسیقی خانه تئاتر از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن استاد شهناز برگزار می‌شود و در این مراسم از حسین علیزاده تجلیل خواهد شد. روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت مراسم انجمن کارکنان فنی و هنری خانه تئاتر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار استاد شهناز برگزار می‌شود.
او افزود: مراسم انجمن کودک و نوجوان خانه تئاتر ۱۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار شهناز برگزار می‌شود و انجمن حرکت خانه تئاتر برنامه خود را روز ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در همین تالار برگزار می‌کنند. همچنین در این روز نشست انجمن پوستر و بروشور از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن امیرخانی برگزار می‌شود.
قلعه اضافه کرد: ۱۳ اردیبهشت تالار استاد ناصری خانه هنرمندان میزبان مراسم کانون کارگردان‌های خانه تئاتر از ساعت ۲۰ تا ۲۲ خواهد بود. در این روز برنامه انجمن عروسکی از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در سالن شهناز برگزار می‌شود و در روز ۱۴ اردیبهشت مراسم انجمن عکاسان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن استاد شهناز برگزار خواهد شد. در این روز مراسم انجمن نمایشگران خیابانی از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در همین تالار برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی برنامه‌های بزرگداشت
روز جهانی تئاتر در پایان گفت: در روز
۱۴ اردیبهشت نشست کانون‌ نمایشنامه‌نویسان از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در تالار امیرخانی برگزار می‌شود و در همین روز از آقای خسرو حکیم رابط توسط رادیو نمایش تجلیل خواهد شد که این برنامه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار استاد ناصری برگزار می‌شود.