اکران خیریه «طبقه حساس»  دیه سه جوان را تامین کرد
عوامل فیلم سینمایی «طبقه حساس» با برگزاری اکران خیریه که شامگاه شنبه با حضور چهره‌های هنری و مردم برگزار شد، مبلغ 700 میلیون تومان برای تامین دیه سه جوان محکوم به اعدام جمع کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، شنبه ششم اردیبهشت ماه، مراسم اکران خیریه فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی در سینما عصر جدید با حضور تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در کنار مردم برگزار شد. در این مراسم که اجرای آن را احسان کرمی برعهده داشت با جمع‌آوری ۷۰۰ میلیون تومان، جان سه جوان اعدامی نجات داده شد.
در این مراسم رضا عطاران، بهاره رهنما و حبیب رضایی به روی صحنه آمدند و ضمن سخنرانی مبلغ یازده میلیون تومان اهدا کردند. هانیه توسلی از دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم نیز درباره مساله جوانانی که زیر سن قانونی مرتکب قتل می‌شوند، صحبت کرد.
مهناز افشار و مهتاب کرامتی با هم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را پرداخت کرده‌اند. در پایان مراسم، در حالی که تنها ۱۰۰ میلیون تومان برای نجات جان سه جوان باقی مانده بود، ستارگان سینمای ایران در کنار صحنه قرار گرفتند تا عکس یا امضای خود را به نفع نجات جان این سه جوان به فروش بگذارند. رضا عطاران، مهتاب کرامتی، بهاره رهنما، روح‌الله حجازی، حبیب اسماعیلی، حبیب رضایی، احسان کرمی، منیژه حکمت، جواد نوروزبیگی، شبنم مقدمی، محمد زرین‌دست، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، سید علی ضیاء، رضا بهبودی، الهه کولایی و مهناز افشار ازجمله افراد حاضر در این مراسم بودند.