تعقیب سایه ‌به سایه صدرنشین‌ها
فروش فیلم «زندگی جای دیگری است» در هفته‌ اول نمایش خود به 60 میلیون تومان رسید.
حبیب اسماعیلی، مدیر دفتر پخش فیلمسازان مولود رسانه در گفت‌وگو با «ایسنا»، با بیان اینکه اکران اصلی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی از سوم اردیبهشت آغاز شده است‌، گفت: این فیلم که به سرگروهی سینما فرهنگ در ۱۴ سینمای تهران نمایش داده می‌شود تاکنون ۶۰ میلیون تومان فروش داشته است.
وی افزود: در چند شب گذشته نمایش این فیلم در سینماهای ملت‌، آزادی و زندگی تا نیمه شب سانس فوق‌العاده داشته و قرار است با آماده شدن کپی ۳۵ میلی‌متری فیلم، تعداد سینماها در تهران افزایش یابد. به گفته وی، نمایش «زندگی جای دیگری است» از هفته آینده در شهرستان‌ها آغاز می‌شود. «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده ساخت سال ۱۳۹۲ است. در این فیلم حامد بهداد، نیکی کریمی، یکتا ناصر و پارسا پیروزفر بازی می‌کنند.
افزایش سینماهای «طبقه حساس»
اسماعیلی درباره آخرین آمار فروش فیلم «طبقه حساس» هم گفت: میزان فروش این فیلم در تهران به مرز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده و در شهرستان‌ها نیز یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروش داشته است. او با اشاره به اینکه در تهران ۳۰ سینما این فیلم را نمایش می‌دهند‌، افزود: تعداد سینماهای شهرستان نیز بیش از ۶۰ سالن است و ۱۰ سینمای دیگر هم به این تعداد افزوده می‌شوند.
ادامه اکران «چ» و «معراجی‌ها»
آمار فروش فیلم‌های «معراجی‌ها» و «چ» نیز نشان می‌دهد که این ۲ فیلم هم همچنان اکران خود را ادامه می‌دهند. امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران، در این‌باره گفت: فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی تا پایان شب گذشته، چهارم اردیبهشت‌ماه، در تهران یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و در شهرستان ۳ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان فروخته است.
او افزود: بر این اساس پس از ۶۰ روز، «معراجی‌ها» در ۶۵ سینمای کشور به فروش پنج میلیارد و ۵۰ میلیون تومانی رسیده است.
قطبی درباره فروش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا هم گفت: این فیلم پس از ۴۰ روز نمایش در ۵۵ سینمای کشور به فروش یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومانی رسیده است که از این میزان یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به تهران و ۷۵۰ میلیون تومان به شهرستان‌ها تعلق دارد.