خانه موسیقی به دنبال راه‌‌اندازی کانون خوانندگان پاپ
مدیرعامل خانه موسیقی برگزاری برنامه‌های مشترک این نهاد با حوزه‌های علمیه برای حل چالش فقه و موسیقی و همچنین فعالیت جدی شورای مشورتی برای رفع مشکل رعایت نشدن کپی رایت در ایران را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد صنفی در سال 93 اعلام کرد.
حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه‌های هیات مدیره در حوزه موسیقی پاپ گفت: دوستانی که پیگیر اخبار خانه موسیقی هستند، می‌دانند که ما چندی پیش راه‌اندازی کانون خوانندگان موسیقی پاپ را تصویب کردیم و از دوستان هم دعوت کردیم که در این راه همراه ما باشند؛ کما اینکه خود من با چند نفر از فعالان این عرصه صحبت کردم و قرار شد
بر مبنای این تصمیم کانون هم تشکیل شود. البته ممکن است در گذشته‌های دور تفکراتی وجود داشته که باعث رنجش دوستان خواننده در این حوزه شده است و این عزیزان احساس کردند اینجا مرزبندی‌هایی وجود دارد؛ اما واقعیت این است که در حال حاضر به هیچ عنوان نگرشی با نحوه دیدگاه در خانه موسیقی وجود ندارد.
این خواننده موسیقی ایرانی در بخشی دیگر از گفت‌و‌گوی خود اعلام کرد: ما قصد تقابل با هیچ جریان فقهی را نداریم؛ اما بر این باوریم که این موضوع یکی از مباحث جدی ما در حوزه موسیقی است که تاکنون جلسات جسته گریخته‌ای پیرامونش برگزار شده؛ اما ما چه بخواهیم و چه نخواهیم زندگی‌مان با فقه گره خورده و در ذهن مردم این مساله هست که با شنیدن موسیقی احساس گناه می‌کنند. حالا ما می‌خواهیم وارد ماجرا شویم و از زاویه علمی موسیقی و نگاه فقهی مذهب دست به شفاف‌سازی‌هایی بزنیم که از همین جا از علمای حوزه می‌خواهم وارد این مباحث شوند و با کارشناسی دقیق روی مصادیق کار را در کنار هنرمندان موسیقی به جایی هدایت کنند که از این شرایط بینابین موسیقی و فقه خارج شویم؛ چراکه از نظر من این ابهامات به نفع جامعه هم نیست.