«پایتخت 3» خوب «ما فرشته نیستیم» بسیار ضعیف
شورای نظارت بر صداوسیما سریال «پایتخت 3»، تولید شبکه اول سیما را اثری خوب ارزیابی کرد و جنبه‌های متعدد شعاری و تبلیغاتی، ضعف در روند داستانی، وفور دیالوگ‌های تصنعی و تکثر صحنه‌های بی‌ارتباط با پیکره اصلی داستان را جزو نکات منفی این مجموعه دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر صداوسیما، سریال «ما فرشته نیستیم» نیز سریالی ضعیف از نظر این شورا ارزیابی شد که حتی هیچ نکته مثبتی در آن ملاحظه نشده است.
تاکنون نتایج ارزیابی سریال‌های نوروزی شبکه‌های اول و تهران از سوی شورای نظارت اعلام شده است.کارشناسان شورای نظارت در مجموع، سریال «پایتخت ۳» را اثری «خوب» ارزیابی کرده‌اند. نمایش همدلی و همبستگی خانوادگی ،توجه به ضرورت حفاظت از محیط‌ زیست،پرداختن به پیشینه‌های کُشتی به‌عنوان ورزشی ملی و پهلوانی کشور،استفاده مناسب از کمدی موقعیت، باز‌ی‌های باورپذیر، پرداخت طنزآمیز شخصیت‌ها با استفاده از جنبه‌های مختلف فنی از جمله نکات مثبتی است که کارشناسان شورای نظارت به آن اشاره کرده‌اند.
سریال «ما فرشته نیستیم» نیز سریالی ضعیف از نظر شورای نظارت ارزیابی شد.
در سایت شورای نظارت بر صداوسیما آمده است: سریال «ما فرشته نیستیم» اگر چه در گونه طنز بود و از بازیگران شناخته‌شده‌ای هم بهره می‌برد، اما کمترین توانایی در ایجاد فضایی شاد و مفرح را نداشت. با توجه به سطح بسیار نازل سریال «ما فرشته نیستیم» اصولا وجهه‌ای برای تولید و پخش آن وجود نداشت.
در مجموع کارشناسان شورای نظارت سریال «ما فرشته نیستیم» را اثری «بسیار ضعیف» و فاقد هرگونه ارزش ‌هنری و محتوایی ارزیابی کرده‌اند.