عزت‌الله انتظامی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با طرح این موضوع که دریافت یارانه توسط افرادی که نیازی به آن ندارند بی‌توجهی به توسعه اقتصادی کشور است، گفت:
نه گفتن به یارانه نشانه تحقق شعار همراهی مردم با دولتمردان است.
آقای بازیگر در گفت‌وگو با «ایرنا» با تاکید بر این مطلب که در طرح نام‌نویسی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده‌ام و تا جایی که در جریان هستم بسیاری از همکاران و دوستانم نیز در این طرح شرکت نکرده‌اند، گفت: حس بسیار خوشایندی است که یک شهروند سهمی در اجرای یک طرح ملی داشته باشد. وقتی هر شهروند احساس کند که سهمی و گامی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت برداشته است هرچقدر آن فعل کوچک باشد حس غروری او را دربرمی‌گیرد که قابل قیاس با هیچ حس و توصیفی نیست.
از سوی دیگر وقتی متوجه می‌شویم که عدم دریافت یارانه توسط افرادی که به آن نیازی ندارند باعث رشد و توسعه صنعت و محرومیت‌زدایی از برخی مناطق کشور می‌شود و لبخندی بر لبان هم میهنانمان می‌نشاند، هر انسانی غرق در غرور می‌شود. وی افزود: جامعه هنری به خصوص فعالان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مانند تمامی طرح‌های ملی که همواره در صف نخست همراهی با مردم و مسوولان بودند در این زمینه نیز کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته‌اند.