اثری به‌جامانده از بهمن فرزانه در نمایشگاه کتاب
رمان «دل به من بسپار» نوشته سوزانا تامارو با ترجمه بهمن فرزانه برای عرضه در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران منتشر می‌شود.
محمد یراقچی، مدیر انتشارات کتاب پنجره، درباره کتاب‌های منتشرنشده بهمن فرزانه به «ایسنا»، گفت: کتاب «دل به من بسپار» نوشته سوزانا تامارو با ترجمه بهمن فرزانه از اداره کتاب وزارت ارشاد مجوز گرفته است و در حال حاضر آخرین مراحل چاپ را می‌گذراند تا در نمایشگاه کتاب عرضه شود. این کتاب بیش از ۲۰۰ صفحه است.
او درباره کتاب «دل به من بسپار» نوشته سوزانا تامارو گفت: این نویسنده تعدادی کتاب دارد که تقریبا شخصیت‌ها و فضاهای نزدیکی به هم دارند. در کتاب «دل به من بسپار» نیز مانند کتاب «طوطی» سرگذشت یک خانواده سه‌نفره شامل مادربزرگ، دختر و نوه که در واقع سرگذشت سه نسل است، روایت می‌شود.
این ناشر درباره آثار سوزانا تامارو نیز اظهار کرد: کتاب‌های این نویسنده در ایتالیا بسیار پرخواننده هستند و خود این نویسنده نیز در این کشور بسیار معروف است. یراقچی همچنین درباره دیگر کتاب‌های فرزانه در انتشارات پنجره گفت: چهارمین مجموعه داستان‌های کوتاه لوئیچی پیراندلو به اسم «خروج مرد بیوه» با ترجمه بهمن فرزانه به اداره کتاب وزارت ارشاد رفته؛ اما مجوز آن هنوز صادر نشده است.