«سمفونی رومی» در صدر فروش بیلبورد
آلبوم «ناگفته» اثر حافظ ناظری به مدت یک هفته در صدر لیست فروش سایت بیلبورد قرار دارد. این سایت که معروف‌ترین سایت آمار فروش آلبوم‌های مختلف جهان است، نخست این آلبوم را در سبک Traditional Classical Albums در رتبه دوم فروش قرار داده بود؛ اما با بالاتر رفتن فروش جهانی «ناگفته» یک هفته است که صدر جدول خود را به آن اختصاص داده است.
این آلبوم همچنین موفق شده رکورد فروش آلبوم‌های شرکت سونی در یک کنسرت را بشکند. «ناگفته» که در ایران با عنوان «بعد یازدهم» توزیع و منتشر شده است، اولین بخش «سمفونی رومی» است که شرکت سونی آن را منتشر کرده است. این نخستین بار در تاریخ خاورمیانه است که این شرکت در بخش کلاسیک خود اثری مستقل از یک آهنگساز خاورمیانه‌ای را تولید کرده است.
حافظ ناظری در گفت‌وگویی که با یکی از روزنامه‌ها انجام داد با اشاره به کنسرت‌های در حال برگزاری‌اش گفت: «تور کنسرت‌های ما در شهرهای مختلف درحال برپایی است که یکی از موفق‌ترین آنها در سالن نوکیا تئا‌تر بود. این کنسرت از سوی کمپانی AEG که یکی از بزرگ‌ترین کنسرت‌گذاران دنیا است، برنامه‌ریزی شد و ۵۵۰۰نفر به تماشای آن آمدند. در همان شبی که کنسرت ما در نوکیا تئاتر برپا شد، ۱۵۰۰شماره از سی‌دی «بعد یازدهم» فروخته شد که همین موضوع یک رکورد برای شرکت سونی به شمار می‌رود، چون پیش از آن بالاترین میزان فروش سی‌دی شرکت سونی در یک کنسرت ۸۵۰ شماره بود.»