نوروزی‌ها 9 میلیارد فروختند
میزان فروش سه فیلم اکران نوروزی به بیش از 9 میلیارد تومان رسید. اکران فیلم‌های «چ»، «معراجی‌ها» و «طبقه حساس» که نمایش آنها پیش از تعطیلات نوروز آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.
به گزارش «ایسنا»، حبیب اسماعیلی، مدیر دفتر پخش «فیلمسازان مولود» درباره آخرین آمار فروش «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: این فیلم تا شب ۲۱ فروردین‌ماه، در تهران حدود ۲ میلیارد تومان و در شهرستان‌ها حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته و در مجموع به فروش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه «طبقه حساس» در تهران ۳۰ سالن سینمایی را در اختیار دارد و از ۲ روز گذشته سالن‌های دیگری در شهرهای شاهین‌شهر اصفهان‌، قم‌، قزوین‌ و شیراز‌ به سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم اضافه شده‌اند، گفت: قرار است تعداد دیگری سینما هم در روزهای آینده به چرخه اکران «طبقه حساس» افزوده شوند.
به گفته اسماعیلی نمایش «طبقه حساس» در بسیاری از شب‌ها با استقبال خوبی روبه‌رو شده است و نمایش این فیلم برخی از شب‌ها در سینماهای فرهنگ‌، زندگی‌، ملت‌ و آزادی تا ساعت دو یا سه بامداد ادامه داشت.
فروش «چ» و «معراجی‌ها»:
بیش از پنج میلیارد تومان
امیر قطبی، از دفتر فیلمیران، پخش‌کننده فیلم‌های «چ» و «معراجی‌ها»، هم درباره آخرین آمار فروش این فیلم‌ها اعلام کرد که «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی تا شب ۲۱ فروردین‌ماه، در تهران و شهرستان و پس از حدود ۴۵ روز نمایش به فروش چهار میلیارد و ۲۷۰ میلیون‌تومان رسیده است. این فیلم در حال حاضر در ۸۰ سینمای کشور نمایش داده می‌شود که تعداد سینماهای تهران ۲۸ سالن است.قطبی درباره میزان فروش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا هم اظهار کرد: این فیلم در تهران و شهرستان‌ها یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته است که ۷۲۰ میلیون تومان این رقم به فروش تهران اختصاص دارد.این فیلم در حال حاضر در ۴۵ سینما در سراسر کشور نمایش داده می‌شود که به گفته قطبی در هفته گذشته دو سینمای دیگر هم به نمایش‌دهندگان این فیلم افزوده شده‌اند. اکران فیلم «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی، یکی دیگر از فیلم‌های اکران نوروزی، ‌نیز همچنان ادامه دارد، اما اکران فیلم «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری یک هفته دیگر به پایان می‌رسد.