فرهادآییش نخستین بلیت گیشه جدید را خرید
گیشه دریافت بلیت‌های الکترونیک آثار مجموعه تئاترشهر روز یکشنبه با حضور حسین طاهری مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی، اتابک نادری مدیر مجموعه تئاترشهر و فرهاد آییش افتتاح شد.
به گزارش «ایلنا»، فرهاد آییش به عنوان نخستین ارباب رجوع گیشه الکترونیکی تئاترشهر با بیان اینکه گسترش تئاتر این نیاز را به وجود آورده است؛ گفت: حدود 15 سال پیش که وارد خانواده تئاتر شدم، نگاه خیلی خوش‌بینانه‌ای داشتم و معتقد بودم تئاتر ایران پتانسیل بالقوه‌ای دارد اما دوستان همواره عنوان می‌کردند این نگاه خوش‌بینانه است.
او ادامه داد: خیلی‌ها در آن زمان به من می‌گفتند که نگاه تو خیلی ایده‌آلیستی است، ولی وقتی امروز به تئاترمان نگاه می‌کنیم، می‌بینیم چند هنرمند جوان داریم که کارهای‌شان در سطح بین‌المللی است. در سینما شاهد جریانی بودیم که با سینمای عباس کیارستمی و معرفی سینمای ایران به جهان آغاز شد و هنرمندان دیگری این راه را ادامه دادند و با روندی که شاهد هستیم معتقدم تئاتر ما تا حدود 20 - 10 سال آینده، در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
حسین طاهری (مدیر اداره‌کل هنرهای نمایشی) که به همراه سیداشرف طباطبایی، مشاور خود در این مراسم حضور داشت، عنوان کرد: حداقل وظیفه ما این است که در جهت انجام چنین کارهایی همراهی و کمک کنیم. چون تکریم تماشاگر برای ما بسیار ارزشمند است. ان‌شاءالله افتتاح این گیشه باعث رونق هرچه بیشتر سالن‌های ما شود.
اتابک نادری (مدیر مجموعه تئاترشهر) نیز با ارائه توضیحاتی درباره این گیشه الکترونیکی، گفت: ما خواستیم با طراحی جدیدی که برای این مکان در نظر می‌گیریم، معماری قدیمی آن حفظ شود. همچنین مخاطبان تئاتر با رجوع به سامانه اینترنتی خرید بلیت‌های آثار مجموعه تئاترشهر می‌توانند از برنامه‌های دیگر سالن‌های نمایشی سطح پایتخت مطلع شوند و اقدام به خرید بلیت کنند.
مدیر مجموعه تئاترشهر با معرفی شرکت پیمانکاری پیکرنهاد به عنوان مسوول راه‌اندازی باجه اظهار کرد: از این به بعد قرار است اطلاعات نمایش‌ها به‌وسیله ال‌سی‌دی در اینجا نمایش داده شود. همچنین قصد داریم کیوسک خرید را که تماشاگران به‌وسیله کارت بتوانند از آن خرید کنند، در نظر بگیریم.