اطلاعات آماری پرتماشاگرترین و پرفروش‌ترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر در سال 92 به تفکیک تالار‌های مختلف اعلام شد.
بر اساس این گزارش از مجموع ۱۵۸ هزار و ۲۱۸ تماشاگری که از نمایش‌های به صحنه رفته در تالار اصلی مجموعه با احتساب ظرفیت ۵۷۹ نفری این تالار دیدن کردند، نمایش «سیندرلا» با تعداد ۳۱ اجرا و با میزبانی ۱۶ هزار و ۷۷۵ تماشاگر به عنوان پرتماشاگرترین و فروشی معادل ۱۹۳ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان پرفروش‌ترین نمایش تالار اصلی معرفی می‌شود. توضیح اینکه میزان تماشاگر اعلام شده این اثر نمایشی با در نظرگرفتن افزایش تعداد صندلی‌های تالار اصلی به میزان ۱۲۵ نفر اعلام شده است. براساس این گزارش نمایش‌های «در انتظار گودو» و «ملکه زیبایی لی نین» به کارگردانی همایون غنی زاده به‌دلیل ادامه اجرای خود در سال ۹۳ در این فهرست قرار نگرفته‌اند.
تالار چهارسو:
ظرفیت تماشاگر ۱۲۲ نفر
در سالی که گذشت از مجموع ۱۸ هزار و ۷۵۴ تماشاگری که از این آثار دیدن کرده اند، نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» با ۴۴ اجرا و با ۶ هزار و ۸۹۶ تماشاگر به عنوان پرتماشاگرترین و فروشی معادل ۵۷ میلیون ۷۵۳ هزار تومان پرفروش‌ترین نمایش تالارچهار سو معرفی می‌شود.
نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم» به کارگردانی روح‌الله جعفری به‌دلیل ادامه اجرا در سال آینده در گزارش آماری تالار چهارسو قرار نگرفته است.
تالار قشقایی:
ظرفیت تماشاگر ۱۱۵ نفر
از مجموع آثار نمایشی به صحنه رفته در این تالار، تعداد ۲۱ هزار و ۳۶۱ تماشاگر از نمایش‌ها دیدن کردند که نمایش «تعبیر یک رویا» با ۳۶ اجرا و با ۵ هزار و ۶۵۳ تماشاگر به عنوان پرتماشاگرترین و فروشی معادل ۳۰ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان پرفروش‌ترین نمایش تالار قشقایی در سال ۹۲ معرفی می‌شود. توضیح اینکه میزان تماشاگر اعلام شده این اثر نمایشی با در نظرگرفتن افزایش تعداد صندلی‌های تالار قشقایی به میزان ۱۰۰ نفر اعلام شده است. نمایش «خرمگس» به کارگردانی علی عابدی به‌دلیل ادامه اجرای خود در سال ۹۳ در این فهرست قرار نگرفته است.
تالار سایه:
ظرفیت تماشاگر ۱۰۳ نفر
از مجموع نمایش‌هایی که در این تالار نمایشی به صحنه رفته ۱۶ هزار و ۹۸۶ تماشاگر از نمایش‌ها دیدن کرده‌اند که نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» با ۳۲ اجرا و با ۳ هزار و ۷۹۶ تماشاگر و فروشی معادل ۲۵ میلیون ۸۴۵ هزار تومان به عنوان پرتماشاگرترین و پرفروش‌ترین نمایش تالار سایه معرفی می‌شوند.
در این فهرست نام نمایش «مجردها» به کارگردانی پوران قادری به‌دلیل ادامه اجرا در سال ۹۲ محاسبه نشده است.
کارگاه نمایش:
ظرفیت تماشاگر ۴۸ نفر
از این تعداد آثار نمایشی که در کارگاه نمایش به صحنه رفتند هشت هزار و ۲۹۶ تماشاگر از نمایش‌ها دیدن کردند که نمایش «ترنج» با ۲۷ اجرا و با یک هزار و ۹۹۴ تماشاگر و فروشی معادل ۱۱ میلیون ۴۱۲ هزار تومان پرتماشاگرترین و پرفروش‌ترین نمایش سال ۹۲ در کارگاه نمایش بوده است.
تئاتر محیطی
از مجموع آثار نمایشی که در قالب اجراهای محیطی مجموعه اجرا شدند ۱۳ هزار و ۱۱۹ تماشاگر از نمایش‌ها دیدن کردند که نمایش «شب بخیر کیارستمی» با ۳۲ اجرا و با ۳ هزار و ۵۵۳ تماشاگر و ۲۱ میلیون ۱۸۹ هزار تومان فروش به عنوان پرتماشاگرترین و پرفروش‌ترین نمایش محیطی مجموعه تئاتر شهر معرفی می‌شود. این آمار با احتساب بلیت تمام بها، تخفیف‌دار و میهمان برای تمامی نمایش‌های اجرا شده تئاترشهر در سال ۹۲ ارائه شده است.

پرفروش‌ترین تئاتر: 193میلیون تومان