رمان‌های خالد حسینی، زویا پیرزاد  و سارا سالار در جمع پرفروش‌های شهر کتاب
با انتشار فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب در روزهای اسفندماه، می‌توان نام کتاب‌هایی چون «ندای کوهستان» از خالد حسینی، «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» از زویا پیرزاد و «هست یا نیست» از سارا سالار را در میان این فهرست دید.
به گزارش خبرگزاری مهر، فهرست عناوین پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب از اول تا بیست و چهارم اسفند به تازگی منتشر شده است. «تاریخچه فراماسونری»، «کودتا»، «ما چگونه ما شدیم»، «اقتدارگرایی ایرانی عهد قاجار» و «روزگاران (تاریخ ایران از آغاز تا سقوط سلطنت پهلوی)» عنوان کتاب‌های تاریخی این فروشگاه هستند که در مدت یادشده، بیشترین فروش را داشته‌اند.
در میان کتاب‌های داستانی، «ندای کوهستان»، «آپارتمان دریا»، «هست یا نیست»، «چراغ‌ها را من خاموش می‌‌کنم» و «مادربزرگت رو از این‌جا ببر» بیشترین فروش را داشته‌اند. در قسمت دین و عرفان این فروشگاه نیز، عناوینی چون «مناجات و گفتار پیر هرات»، «تائوت چینگ» و «قرآن (بر اساس نسخه‌ای به نگارش عثمان طه)» در فهرست پرفروش‌ها جا دارند. در قسمت شعر نیز این کتاب‌ها به بیشترین فروش دست پیدا کرده‌اند: «کوتاه بیا عمرم به نیامدنت قد نمی‌‌دهد»، «غزلیات شمس تبریزی ۱ و ۲ (جیبی)»، «تو مشغول مردن‌ات بودی»، «باران برای تو می‌‌بارد» و «ضد». پرفروش‌های بخش فلسفه، سه عنوانی هستند که عبارت‌اند از: «دنیای سوفی»، «در باب حکمت زندگی» و «فلسفه.»
کتاب‌های پرفروش حوزه انقلاب و دفاع مقدس به این ترتیب هستند: «دسته یک»، «لشکر خوبان»، «دایره‌المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» و «شنام». در بین کتاب‌های حوزه هنر هم می‌توان، عناوینی چون «مینیاتورهای سیاه»، «نقد هفت (هفتاد و هفت برنامه هفت)»، «انقلاب مفهومی (تاریخ هنر معاصر جهان)»، «طیف؛ راهنمای رنگ چاپ افست» و «رنگ در عکاسی» را مشاهده کرد. «قصه‌های امیرعلی ۱»، «دایره‌المعارف شگفتی‌‌های فضا (دانستنی‌‌های علم نجوم)»، «طولانی‌‌ترین آواز نهنگ»، «احمق‌های چلم و تاریخ‌شان» و «مجموعه داستان‌های شل‌سیلوراستاین» هم کتاب‌های پرفروش حوزه سنی نوجوان در این مدت هستند.