پخش کنسرت در ویژه برنامه تحویل سال
تهیه‌کننده ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک با عنوان «سیب طلایی» از پخش کنسرت خوانندگان برای اولین بار‌، در این برنامه خبر داد. احسان ارغوانی‌ در گفت‌وگو با «ایسنا» گفت: این برنامه از ساعت 8 صبح 29 اسفند تا 30 بامداد یکم فروردین به روی آنتن می‌رود.در این ویژه برنامه بیشتر تلاش کردیم از آیتم‌های تولیدی استفاده کنیم که احتمالا پخش کنسرت را در برنامه خواهیم داشت که برای اولین بار در یک ویژه برنامه سال تحویل اتفاق می‌افتد.

ارغوانی با اشاره به اینکه کارگردانی «سیب طلایی» را اشکان خطیبی برعهده دارد درباره‌ تیتراژ آن نیز عنوان کرد: برنامه ما از یک تیتراژ خاص و جدید برخوردار است و یک کار سه صدایی است که سه خواننده مطرح کشور آن را خوانده‌اند.
او همچنین خبر داد: در «سیب طلایی» اهدای سیب طلایی به برترین‌های سال ۹۲ را نیز خواهیم داشت که این برترین‌ها عبارتند از: بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین داور‌، بهترین تیم‌، بهترین خلبان‌، بهترین راننده تاکسی و....
ارغوانی درباره‌ چگونگی انتخاب برترین‌های سال ۹۲ گفت: ما یک هیات داوران داریم که هر کدام با صنف‌های مختلف در ارتباطند و از این طریق برترین‌های هر صنف را مشخص می‌کنند.