حال و هوای این روزهای تئاتر شهر
برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که 2 اثر نمایشی از این هفته اجرای خود را در تالارهای «قشقایی» و «سایه» آغاز می‌کنند. به گزارش روابط عمومی تئاتر شهر از امروز در تالار قشقایی یک اثر نمایشی جدید با عنوان «خرمگس» نوشته و کار علی عابدی ساعت 19:30 به مدت زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان روی صحنه می‌رود.
پرستو گلستانی، محمدصادق ملکی، وحید آقاپور، آرش (علی) فلاحت‌پیشه، سوسن مقصودلو بازیگران این اثر نمایشی هستند. در تالار سایه هم بعد از پایان گرفتن اجرای نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» به کارگردانی مصطفی عبداللهی یک نمایش جدید با عنوان «مجردها» نوشته دیوید فوئنکینو به کارگردانی پوران مرادی و بازی امیر کربلایی‌زاده و فاطمه امینی از فردا ساعت ۱۸ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.
«یک بزرگداشت باشکوه» عنوان اثر نمایشی نوشته غلامرضا سلیمان تاش، به کارگردانی رحمت امینی و بازی محمدعلی سلیمان تاش است که ساعت ۱۸ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت هشت هزار تومان در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.
در کافه تریای تالار اصلی نیز نمایش «شب بخیر کیارستمی» نوشته فرهاد نقد علی، کارگردانی علی احمدی و بازی خسرو احمدی و ارژنگ امیر فضلی ساعت ۱۸:۱۵ به مدت زمان ۴۵ دقیقه اجرا می‌شود. اجرای نمایش «شب بخیر کیارستمی» به‌دلیل استقبال تماشاگران تا هفته آینده تمدید شد. نمایش «شب بخیر کیارستمی» که از ۱۵ بهمن اجرای خود را در کافه تریای تالار اصلی آغاز کرده بود تا جمعه ۱۶ اسفند به اجرای خود ادامه می‌دهد. این اثر نمایشی تا تاریخ یاد شده هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸:۱۵ در کافه تریای تالار اصلی میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود. براساس این گزارش هم‌اکنون نمایش‌های «در انتظار گودو» و «ملکه زیبایی لی‌نین» به کارگردانی همایون غنی‌زاده در تالار اصلی، «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم» به کارگردانی روح‌الله جعفری در تالار چهارسو، «یک بزرگداشت باشکوه» به کارگردانی رحمت امینی در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر هستند.