عزت‌الله ضرغامی لباس قوم بختیاری را پوشید
عزت‌الله ضرغامی که سرزده و بدون اطلاع مسوولان استان خوزستان، به صورت انفرادی در شهر مسجد سلیمان حاضر شده بود، در حالی که لباس قوم بختیاری را به تن داشت با مردم و جوانان این منطقه گفت‌وگو کرد.
به گزارش «ایسنا»،‌ پیرو اعتراضات پیش‌آمده برای سریال «سرزمین کهن» و قطع موقت این سریال، رئیس سازمان صداوسیما به طور انفرادی در جمع مردم بختیاری مسجد سلیمان حاضر شد و در دیداری که بیش از سه ساعت طول کشید، ضمن شنیدن نظرات مردم درباره‌ برنامه‌های صداوسیما و به ویژه مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن»، توضیحاتی به آنها ارائه کرد.
ضرغامی با تقدیر از رشادت‌های قوم بختیاری در طول تاریخ و به ویژه فداکاری‌های آنها در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: موجب افتخار و غرور ما است که جوانان بختیاری با احساس اینکه در یک سریال تلویزیونی جایگاه واقعی آنان در مبارزه با استعمار و استکبار و به ویژه انگلیسی‌های تفرقه‌افکن مورد غفلت قرار گرفته با صدای بلند اعتراض خود را به دنیا اعلام کردند.
پیش از این هیاتی به سرپرستی قائم‌مقام ضرغامی هم برای دلجویی و گفت‌وگو با مردم استان‌های بختیاری راهی این مناطق شده بودند. پخش سریال «سرزمین کهن» پس از اعتراض‌های قوم بختیاری از هفته گذشته متوقف است.