تا چند روز پیش فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان و همچنین «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، دو فیلم با بازیگری باران کوثری به ترتیب در رده‌های اول و سوم برترین فیلم‌های جشنواره قرار گرفته بودند.
با توجه به اعلام رسمی خانه سینما مبنی بر صدرنشینی فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان در آرای مردمی برترین فیلم‌های جشنواره فجر، خبرهایی ناامیدکننده از برخی سینماها به گوش می‌رسید.
به گزارش «دنیای اقتصاد» و اعلام برخی از شاهدان عینی حاضر در سالن‌های سینمایی شهر تهران، گفته می‌شود که صندوق‌های رای‌گیری برای مخاطبان فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر در چند سانس از سالن‌ها جمع‌آوری شد! پیگیری‌های علاقه مندان به سینما و جشنواره مبنی بر پیدا کردن پاسخی برای دلیل جمع‌آوری صندوق آرا تنها با جوابی سر راست از سوی مسوولان سینما مواجه شد خاطرنشان می‌شود، فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان و همچنین «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد، دو فیلم با بازیگری باران کوثری هستند که تا چند روز پیش به ترتیب در رده‌های اول و سوم برترین آثار جشنواره به انتخاب مردم قرار گرفته بودند.
اظهار نگرانی ناظران ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر
در همین رابطه روز دوشنبه ناظران منتخب صاحبان فیلم بخش سودای سیمرغ در ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.
به گزارش سینما پرس؛ در متن این اطلاعیه آمده است:
«به نام خدا، ما ناظران منتخب صاحبان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از مجموعه بررسی‌های میدانی و حضوری بر سر صندوق‌های آرای مردمی و ستاد تجمیع آرا، اطمینان می‌دهیم تا 20 بهمن‌ماه مجموع فرآیندها و سازماندهی و انضباط در کمال صحت و اصالت به انجام رسیده است.
اما آنچه از بررسی‌هایمان در سینماهای نمایش‌دهنده نگرانمان کرده است، نگاه جانبدارانه برخی مدیران صدا و سیما و خرید سازمان‌دهی شده بلیت دو فیلم است.»
تا پایان روز نهم جشنواره فیلم فجر
شیار 143 همچنان در صدر آرای مردمی بود
به گزارش «ایلنا»، ستاد برگزاری آرای تماشاگران، نتایج میانگین امتیاز 3 جایگاه برتر آرای تماشاگران را تا روز نهم سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به شرح ذیل اعلام کرد:
1- فیلم سینمایی شیار ١٤٣ با 33/3 امتیاز/ 2- فیلم سینمایی خط ویژه با 24/3 امتیاز/ 3- فیلم سینمایی قصه‌ها و چ با 15/3 امتیاز.
همچنین دبیرخانه ستاد آرای تماشاگران افزود: تا به امروز 364 نوبت نظر سنجی به انجام رسیده است که ٤٥ نوبت دیگر از نظر سنجی فیلم‌ها باقی‌مانده؛ چهل و دو نوبت آن دوشنبه بیست‌و‌یکم بهمن ماه انجام و سه نوبت دیگر بیست و دوم بهمن اجرا شد.
به این ترتیب، نتیجه آرای تماشاگران فردا پس از اجرای سه نوبت باقی مانده در ساعت ١٨:٣٠ روز آخر جشنواره هنگام آیین پایانی به دبیر جشنواره اعلام شد.

چالش تازه آرای مردمی