فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» صدرنشین جدول آرای مردمی شد. ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران، میانگین امتیاز ۳ فیلم بر‌تر آرای تماشاگران را درپایان روز چهارم سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به این شرح اعلام کرد: فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» با 3/31 امتیاز در صدر و فیلم‌های «خط ویژه» با 3/12 امتیاز و «قصه‌ها» با 3/11 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان سه‌شنبه شب به خاطر استقبال زیاد تماشاگران در سینما آزادی به سانس فوق‌العاده رسید.

«سینما حقیقت» به برج میلاد آمد
کاخ جشنواره از روز گذشته و پس از پایان بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر میزبان فیلم‌های «سینما حقیقت» شد. علیرضا رضاداد دبیر سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر در این دوره از برگزاری جشنواره فیلم فجر برای پاسخ به خواست مستندسازان علاوه بر دو سالن نمایش مردمی در سینما فلسطین و آزادی و همچنین برج میلاد؛ سالن خانه هنرمندان را به طور رایگان به مجموع سالن‌های نمایش فیلم‌های مستند اختصاص داد.

نمایش چهره‌ «حضرت ابوالفضل» بر پرده سینما
نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش با نمایش چهره حضرت ابوالفضل همراه شد. به گزارش «ایسنا» روز گذشته نمایش‌های سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کاخ جشنواره فجر با نمایش فیلم «رستاخیز» آغاز شد، فیلمی که گفته می‌شود سرانجام با تایید برخی مراجع عظام توانست چهره حضرت ابوالفضل را نشان بدهد. پیش از این در سریال «مختارنامه» اجازه داده نشد که چهره حضرت ابوالفضل به نمایش درآید. قبل از نمایش این فیلم؛ احمدرضا درویش و سایر عوامل روی سن حاضر شدند و درویش با ابراز خوشحالی از اینکه در این جمع حضور دارد‌، گفت: این اولین‌بار است که من در این مجموعه حضور پیدا می‌کنم و فکر می‌کنم، تمام لحظاتی که در این دوران پرفراز و نشیب که تقریبا ۱۰ سال طول کشیده است، خاطره انگیز بوده‌اند.

درخواست کانون کارگردانان برای نمایش «آشغال‌های دوست داشتنی»
شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر خواستار نمایش فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی‌» در یک سانس ویژه به منظور شفافیت نظرات مختلف شد. علیرضا رضاداد نیز در پاسخ به این درخواست به «ایسنا»، گفت که فعلا برنامه‌ای برای نمایش «آشغال‌های دوست داشتنی» در برج میلاد نداریم.
دبیر سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر درباره درخواست‌هایی مبنی بر نمایش یک سانس «آشغال‌های دوست‌داشتنی» به کارگردانی محسن امیر یوسفی در سالن رسانه‌های برج میلاد تاکید کرد: ما اکنون برنامه‌ای برای این امر نداریم.