آلبوم مشترک شهرام و حافظ ناظری جهانی می‌شود
آلبوم موسیقی «بُعد یازدهم» به خوانندگی شهرام ناظری و آهنگسازی حافظ ناظری به صورت جهانی منتشر می‌شود.
به گزارش «ایرنا»، شهرام ناظری در تازه‌ترین کار خود با نام «بُعد یازدهم» به آهنگسازی پسرش حافظ ناظری هنرنمایی کرده است که به‌زودی در سراسر جهان منتشر می‌شود. «بُعد یازدهم» اثر شماره یک با نام سمفونی رومی است که در فوریه ۲۰۱۴ (بهمن و اسفندماه) در سراسر جهان منتشر خواهد شد.
این مجموعه اثری فرا ملی است که با صرف زمان بسیار زیادی و انجام مراحل ضبط در ۶ کشور دنیا، فرصتی را برای معرفی فرهنگ ایران زمین به جهانیان فراهم خواهد آورد. در اجرای اثر شماره یک این مجموعه، سه تار حافظ‌ناظری به همراه ترکیبی از سازهای کوبه‌ای ایرانی، تبلا و کوزه هندی در کنار ویولا، ویلنسل، سازهای کوبه‌ای غربی و گروه کر قرار گرفته است.
از نکات جالب توجه این اثر حضور شهرام ناظری در کنار پسرش است که در بخش هایی از آن آواز خوانی کرده است. سمفونی رومی نام پروژه جدید حافظ ناظری است که در آن سعی دارد با ترکیب موسیقی ملی ایران و موسیقی کلاسیک غرب، گونه جدیدی از موسیقی را معرفی کند. با وجود اینکه ماهیت و ساختار اصلی این‌گونه جدید موسیقی بر پایه اصالت‌های موسیقی ملی ایران است، از لحاظ ارکستراسیون، هارمونی، الگوهای ریتمیک و ترکیبات ملودیک و همنوایی، با آن متفاوت است.
حافظ ناظری کنسرت‌های متعددی را به همراه پدرش در نقاط مختلف دنیا به روی صحنه برده است.