حذف نظرسنجی برخی از سینماها سید محسن‌هاشمی به «ایسنا» گفت: از ابتدا جنوبی‌ترین پردیس سینمایی در تهران و شمالی‌ترین سینما را که سالن سینمای «جوان» است، از رای‌گیری خارج کردیم. او در پاسخ به اینکه چرا این رای‌گیری در این دو سینما انجام نمی‌شود‌، توضیح داد: ما 33‌صندوق داریم که در 16 سینما مستقر است، از آنجا که امکان نظارت بر جنوبی‌ترین سینما را نداشتیم؛ بنابراین قرینه این سینما که شمالی‌ترین سینما را شامل می‌شود، از گردونه آرای تماشاگران خارج کرده بودیم.
بازدید سینماگران از بازار فیلم
هفدهمین دوره بازار فیلم جشنواره فجر در برج میلاد، در سومین روز برگزاری‌اش میزبان سینماگران بود. در سومین روز برپایی جشنواره فجر، سینماگرانی چون اصغر فرهادی، رضا میرکریمی، منوچهر محمدی، امیرشهاب رضویان،
مهدی کریمی و امیرحسین ثقفی با حضور در بازار فیلم از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند. در این دوره بازار که تا روز سه‌شنبه ادامه دارد، بیش از ۴۰ غرفه خارجی و ۳۶ غرفه ایرانی آخرین تولیدات خود را عرضه می‌کنند.

سینما آزادی بلیت برای گیشه ندارد
مدیر سینما «آزادی» از اختصاص نیافتن بلیت برای فروش در گیشه به علاقه‌مندان سینما انتقاد کرد. رضا سعیدی‌پور در گفت‌وگویی با «ایسنا»، در این باره توضیح داد: دفتر جشنواره سی‌و‌دوم برای سانس‌های اول و دوم حدود ۷۰ قطعه بلیت در اختیار ما گذاشته و برای سانس‌های سوم تا آخرشب نیز هیچ بلیتی در اختیار سینما برای فروش در گیشه سینما قرار نگرفته است. وی ادامه داد: در ۲ روز نخست نمایش فیلم‌های جشنواره فجر، ما متقاضیان زیادی برای خرید حضوری بلیت از گیشه سینما داشتیم که متاسفانه هیچ بلیتی در اختیارمان قرار نگرفته بود؛ اما برای آنکه علاقه‌مندان که در سرما به سینما آمدند دست خالی به خانه باز نگردند، خودمان بلیت سفید صادر کرده و این علاقه‌مندان از صندلی‌های خالی یا راهروهای سالن نمایش برای دیدن فیلم‌های مورد علاقه‌شان استفاده کردند.

تلویزیون آنتن را از «هفت» گرفت
شبکه سه سیما در حین پخش برنامه «هفت» در شامگاه یکشنبه، به ناگاه آنتن را از این برنامه گرفت و به‌طور غیرمنتظره‌ای آگهی پخش کرد. برنامه سینمایی «هفت»، شامگاه گذشته در حین پخش مکالمه تلفنی گبرلو با کارگردان «مردن به وقت شهریور»، به صورت غیرمنتظره‌ای قطع شد. شبکه سه پس از پخش این آگهی هم بار دیگر به استودیوی «هفت» بازنگشت و در اقدامی عجیب شروع به پخش فیلمی سینمایی کرد. سه الی چهار دقیقه پس از پخش این فیلم، پخش شبکه سه بار دیگر به استودیوی برنامه «هفت» برگشت و محمود گبرلو، مجری برنامه بدون اشاره‌ای به علت این اتفاقات اعلام کرد که وقت نداریم و از بینندگان خداحافظی کرد. شبکه سه در ادامه فیلمی را که پیش از این دقایقی از آن پخش شده بود، به روی آنتن فرستاد.

رضاداد: سفارشی در کار نبود
علیرضا رضاداد دبیر سی ‌و‌ دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که روز گذشته سومین روز برپایی خود را در پشت سر گذاشت، درباره نام بردن از برخی بازیگران دوران پهلوی در مراسم افتتاحیه فجر گفت: اظهارنظر برخی افراد در مراسم افتتاحیه جشنواره به هیچ عنوان موضع سازمان سینمایی یا دبیرخانه جشنواره فیلم فجر نیست و ما به هیچ فردی هیچ سفارشی یا توصیه‌ای برای این امر ندادیم. به گزارش خبرگزاری مهر، وی حرف‌های مطرح در مراسم افتتاحیه را موضع سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر ندانست و گفت: همانطور که حجت‌اله ایوبی بعد از پایان مراسم افتتاحیه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر در برنامه تلویزیونی «هفت» گفت، آنچه در آیین افتتاحیه روی صحنه تالار وحدت مطرح شد، به هیچ عنوان موضع سازمان سینمایی نیست.

سعید راد عذرخواهی کرد
سعید راد در ابتدای نشست فیلم «چ» در کاخ جشنواره فیلم فجر با اشاره به حواشی که بعد از سخنان او روی سن افتتاحیه جشنواره فجر اتفاق افتاد، گفت: نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده است و دنیا جلوی ما زانو می‌زند. به گزارش خبرگزاری مهر، این بازیگر افزود: الان می‌بینیم که بچه‌های این سرزمین به مدد آن همه شهدایی که دادیم، در دنیا افتخار می‌آفرینند. از همه می‌خواهم اگر دچار احساسات شخصی‌ خودم می‌شوم، با من طرف شوند. بازیگر «چ» با عذرخواهی مجدد از مسوولان جشنواره فجر اظهار کرد: من خیلی شرمنده شدم که مزاحم دست‌اندرکاران فستیوال فجر شدم و‌ای کاش آنجا منطق داشتم و احساساتی نمی‌شدم.