سیزدهمین روز از جشنواره تئاتر فجر با حاشیه‌ها و اتفاقات متفاوتی همراه بود و گویا نحسی سیزده واقعا دامن جشنواره را گرفت! به گزارش «ایسنا»، گم شدن کارگردان اسپانیایی نمایش «فریب»، گم شدن بخشی از دکور نمایش «به مناسبت ورود اشکان» و درگیری لفظی تماشاگران نمایش «آرش ساد»، قهر و ناراحتی بازیگران خارجی نمایش «بی‌استخوان» و... از جمله حاشیه‌های جشنواره تئاتر فجر روز پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه بود.
شاید بامزه‌ترین اتفاق جشنواره تئاتر فجر، گم شدن کارگردان اسپانیایی نمایش «فریب» بود. این کارگردان تئاتر اصرار داشت که به تنهایی برای خرید بخشی از اکسسوار نمایشش به بازار برود؛ اما گویا در پیدا کردن نشانی دچار مشکل شد و برای مدتی گم شد و تا چندین ساعت هیچ خبری از او نبود تا اینکه بالاخره پیدا شد و نمایش «فریب» تقریبا بدون تاخیر و در زمان تعیین شده در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت. اما ماجرای گم شدن فقط به گم شدن آدم‌ها محدود نشد؛ چراکه به جز کارگردان اسپانیایی، بخشی از دکور نمایش «به مناسبت ورود اشکان» هم گم شده بود! تماشاگرانی که برای تماشای سانس اول این نمایش پشت در تالار سایه‌ تئاتر شهر منتظر بودند، بعد از چندین دقیقه تاخیر با این توضیح یکی از عوامل اجرایی نمایش روبه‌رو شدند که گفت: بابت تاخیر ببخشید؛ اما دکور نمایشمان را دزدیده‌اند!
قهر و دلخوری و گریه بازیگران هندی و مجار نمایش «بی‌استخوان» کار ابراهیم پشت‌کوهی از دیگر رویدادهای سیزدهمین روز جشنواره بود. نمایش «بی‌استخوان» کار مشترک گروه تئاتر «تی‌تووک» بندرعباس با هنرمندانی از دو کشور هند و مجارستان است، اما بازیگران خارجی این نمایش گفته بودند تا زمانی که دستمزد نگیرند، حاضر نمی‌شوند روی صحنه بروند در نهایت اتابک نادری، مدیر مجموعه تئاتر شهر با این بازیگران گفت‌وگو و آنان را مجاب کرد تا روی صحنه بروند؛ اما به هر صورت، هر دو نوبت اجرای این نمایش با حدود یک ساعت تاخیر به صحنه رفت.