رضا صادقی و بهنام صفوی افتتاحیه، حمید عسگری و مازیار فلاحی اختتامیه
بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در راه است و قرار است در اولین روز جشنواره رضا صادقی و بهنام صفوی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه بروند. دومین روز جشنواره یعنی 25 بهمن‌ماه نیز با اجرای شهرام شکوهی و رضا یزدانی همراه است.
۲۶ بهمن‌ماه تالار وحدت میزبان محمد اصفهانی خواهد بود و رامیز قلی‌اف هنرمند مطرح آذربایجانی در ایوان شمس می‌نوازد. در همین روز سیروان خسروی در برج میلاد روی صحنه می‌رود. روز ۲۷ بهمن ماه گروه «رستاک» در تالار وحدت و گروه «سون» در برج میلاد اجرا خواهند داشت.
علی قمصری و محمد معتمدی هم با یکدیگر ۲۸ بهمن در تالار وحدت به روی صحنه خواهند رفت. ناصر وحدتی خواننده مطرح گیلانی هم با گروه «گیل و آمارد» در تالار اریکه ایرانیان اجرا خواهد داشت. محسن یگانه هم به برج میلاد می‌رود. اما سالار عقیلی با همراهی گروه «راز و نیاز» و انور براهم هنرمند سرشناس تونس ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه به روی صحنه خواهند رفت. سالن رودکی در این تاریخ شاهد هنرنمایی منوچهر صهبایی خواهد بود اما در روز آخر یعنی ۳۰ بهمن ارکستر موسیقی نو به رهبری علیرضا مشایخی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار رودکی اجرا خواهد داشت. «تیام» به سرپرستی هادی منتظری در ایوان شمس اجرا دارد. گروه «بوم و بر» با حضور فاضل جمشیدی و حسین پرنیا به اریکه می‌روند و در نهایت جشنواره موسیقی فجر با اجرای حمید عسگری و مازیار فلاحی در برج میلاد به پایان می‌رسد.