بازگشت جک باوئر
مینی سریال «یک روز دیگر زندگی کن» که احیای دوباره سریال «24» است به‌زودی از سوی شبکه فاکس راهی شبکه‌های تلویزیونی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، هرچند کار فیلمبرداری این مجموعه هنوز شروع نشده است اما فاکس اعلام کرد که این سریال روز پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) پخش می‌شود.
بازیگران اصلی این مجموعه یعنی کیفر ساترلند (جک باوئر) و مری لین رجسکوب (کلویی ابراین)، همراه تهیه‌کنندگان اجرایی سریال در برنامه رسانه‌ای انجمن منتقدان تلویزیون شرکت کردند تا بتوانند درباره آینده این سریال با توجه به تغییر شکل‌بندی آن با تعداد اپیزودهای کمتر صحبت کنند. ساترلند در این نشست گفت: اگر این مینی سریال در نهایت باعث بازسازی کامل سریال یا ساخت یک فیلم سینمایی شود، ما پذیرای آن هم هستیم، اما در حال حاضر از ساخت این دوازده اپیزود بسیار خوشحالیم. فیلمنامه این سریال بسیار متفاوت و در وضعیتی ادامه‌دار شکل می‌گیرد که همیشه موقعیتی برای ساخت آن وجود خواهد داشت.»
به گفته هاوارد گوردون تهیه‌کننده، نوشتن این دوازده اپیزود برای نویسندگان بسیار راحت‌تر از خود سریال اصلی بود. او گفت: «انجام دادن کارهای خوب، کارهایی که خودتان به آنها افتخار می‌کنید زمان و تلاش بسیار می‌خواهد... هرقدر بیشتر زمان داشته باشید بهتر می‌توانید یک اپیزود را شکل دهید. ما با تمام وجود امیدواریم که بتوانیم کیفیتی را که در سریال اصلی داشتیم حفظ کنیم، اما آن مجموعه یک ماراتن بود. بسیار سخت بود. اما با این مینی سریال جدید افقی در دیدرس است که عملی‌تر است. در سریال «۲۴» نمی‌توانستید سوی دیگر داستان‌ها را مشاهده کنید، چون زمانی برای ارائه آنها وجود نداشت.»
شبکه فاکس خبر بازگشت این سریال را در ماه مه سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود. در حالی‌که فیلمبرداری این مجموعه هنوز در لندن آغاز نشده، اما نویسندگان توانسته‌اند نوشتن نیمی از این مینی سریال را به پایان برسانند.
منی کوتو تهیه‌کننده اجرایی سریال در این نشست گفت: این سریال هم هنوز در قالب بیست‌وچهار ساعت اتفاق می‌افتد، با وجود اینکه دوازده اپیزود بیشتر نیست. تمامی ساعت های روز روی صفحه نشان داده نمی‌شوند، اما سریال به همان ترتیبی که همیشه پیش می‌رفت ادامه خواهد داشت و در نهایت به بیست و چهار ساعت می‌رسد.
اما از نظر داستانی گروه سازنده سریال جزئیاتی را درباره ماجراجویی‌های جدید جک باوئر منتشر کردند. کوتو گفت: اگر به یاد داشته باشید، در پایان فصل هشتم سریال، جک عملا یک فراری بود. وقتی که داستان را چهار سال بعد ادامه می‌دهیم، او هنوز هم یک فراری است. او یک شکار است.