فروش چهار میلیونی «پنج‌شنبه آخر ماه» و «اکباتان» در سه روز
هر یک از فیلم‌های «پنج‌شنبه آخر ماه» و «اکباتان» در سه روز اکران عمومی خود حدود چهار میلیون تومان فروش کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری سینماپرس، فیلم سینمایی «پنج‌شنبه‌آخر‌ماه» ساخته ماشاءالله شاهمرادی‌زاده که از چهارشنبه؛ ۲۵ دی ماه، در سینماهای آزاد و بدون سرگروه سینمایی اکران شد در سه روز اکران خود به فروش ۳ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان رسیده است و در کنار این فیلم، فیلم سینمایی «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی که همزمان با فیلم «پنج‌شنبه آخر ماه» در سینماهای آزاد اکران شد، در سه روز اکران به فروش ۴ میلیون و ۳۰۷ هزار تومانی دست یافته است.
فیلم سینمایی «سگ‌های پوشالی» نخستین ساخته رضا توکلی در ۷ روز اکران با ۱۷ سالن سینمایی به فروش ۲۸ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان رسیده است، همچنین فیلم سینمایی «برلین ۷» ساخته رامتین لوافی که در ۱۴ روز با سرگروهی سینما آزادی در ۵ سالن سینمایی اکران شده است، تاکنون نزدیک به ۶ میلیون تومان فروش کرده است.
فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی در ۱۴ روز اکران با سرگروهی سینما عصرجدید در ۱۳ سالن سینمایی به فروش ۲۳ میلیون و ۴۶۶ هزار تومانی دست یافته‌است. فیلم سینمایی «بوی گندم» ساخته محمدرضا خاکی با ۲۹ روز اکران در۴۲ سالن سینمایی، با سرگروهی سینما آفریقا به فروش ۲۱۳ میلیون و ۴۳۷ هزار تومانی دست یافته است. فیلم سینمایی «خسته‌نباشید» به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی در ۳۵ روز اکران در ۱۴ سالن سینمایی ۵۷ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان فروش کرده است.
«جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی در ۳۵ روز اکران عمومی خود در ۳۸ سالن سینمایی به فروش ۳۱۰ میلیون و۳۲۵ هزار تومانی دست یافته است و در کنار آن فیلم سینمایی «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست نیز در ۳۵ روز اکران عمومی در ۳۷ سالن سینمایی تاکنون توانسته ۳۵۸ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان فروش کند.