ملک سلیمان در روز میلاد
شبکه‌های سیما برای روز میلاد رسول اکرم(ص) فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی زیادی را برای نمایش در نظر گرفته‌اند.
شبکه یک
فیلم سینمایی قلمرو ممنوعه به کارگردانی راب مینکوف ساعت ۹ صبح پخش می‌شود. جکی چان و جت لی در فیلم سینمایی قلمرو ممنوعه بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی ملک سلیمان به کارگردانی شهریار بحرانی هم ساعت ۱۶ پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی امین زندگانی، محمود پاک نیت و الهام حمیدی آمده است: پس از وفات داوود نبی فرزندش سلیمان به نبوت برگزیده می‌شود. او عدالت را بر جامعه حکمفرما کرده و امن و امان برقرار می‌کند. مردم در چنین جامعه‌ای تصور می‌کنند که به مدینه فاضله خود دست یافته‌اند، اما خداوند به وسیله نشانه‌هایی به سلیمان نشان می‌دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند، اما سلیمان برای به دست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطه خود درآورد. در این بین فتنه‌هایی در سه شهر اورشلیم، اریحا و زبولون روی می‌دهد.
شبکه دو
انیمیشن آقای مهربان به کارگردانی علیرضا گلپایگانی ساعت ۸ صبح در قالب برنامه سینما صبحانه پخش می‌شود. فیلم تلویزیونی آب پریا به کارگردانی مرضیه برومند هم ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد. همچنین فیلم داستانی قصه من و دوچرخه بابام به کارگردانی فیاض موسوی ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.
شبکه سه
فیلم سینمایی بچه‌های آسمان با بازی جسی جیمز و ریلی مس لندون ساعت ۱۰:۳۰ پخش خواهد شد. قسمت اول فیلم سینمایی خوش‌نشین‌ها به کارگردانی سعید آقاخانی امروز ساعت ۱۹ پخش می‌شود. قسمت دوم این فیلم ساعت ۱۴:۳۰ فردا پخش می‌شود.
شبکه چهار
فیلم سینمایی تخت خواب سحرآمیز (دستگیره تخت و دسته جارو) به کارگردانی روبرت استیونسن ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.
شبکه تهران
فیلم سینمایی کنار تو می‌خندم به کارگردانی سیدوحید حسینی ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن می‌رود. فیلم تلویزیونی ماروپله به کارگردانی ایمان افشاریان هم ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.