رویگری در بخش آی‌سی‌یو بستری شد
رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان پارسیان تهران همچنان بستری است.
یکی از دست‌اندرکاران بخش آی سی یوی این بیمارستان روز یکشنبه در گفت‌وگو با «ایرنا» بدون اشاره به علت بستری شدن این بازیگر گفت که او همچنان تحت نظر است و حال عمومی‌اش در روزهای اخیر رو به بهبود است.
رضا رویگری در سال ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. وی در جوانی به نقاشی روآورد و با نمایش ویس و رامین به کارگاه نمایشی پیوست.
او در جشنواره‌های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش‌هایی را اجرا کرده است. بازی در سریال‌های تلویزیونی را با سریال محله بهداشت شروع کرد. با فیلم عقاب‌ها به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد، رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام‌های از عشق گفتن و غوغا و کازابلانکا به بازار هنر عرضه کرده است. رویگری خواننده سرود معروف ایران ایران دراول انقلاب است.
شور شیرین، اخراجی‌ها ۳، بوتیک، مسافر ری، بلوف، گناهکاران از جمله فیلم‌هایی است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است. بازی در نقش کیان ایرانی در سریال مختارنامه از جمله نقش‌های ماندگار این بازیگر محسوب می‌شود.