شهرک سینمایی غزالی طراحان و معماران را به کمک طلبید
طراحی سردر ورودی شهرک سینمایی غزالی موضوعی است که مدیریت این شهرک آن را به مسابقه گذاشته و از طراحان و معماران خواسته که برای این موضوع طرح‌های خود را ارائه کنند.
کامبیز ملکی، مسوول واحد کارشناسی و لوکیشن شهرک سینمایی غزالی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد ساخت سردر ورودی این شهرک گفت: حدود یک یا دو ماه پیش اعلام کردیم که این سردر که اکنون یک دیوار بتنی زشت و بی‌قواره است احتیاج به مرمت و نوسازی دارد.
وی افزود: ما برای اینکه طراحان سردرگم نشده و بدانند که باید روی چه چیزی کار کنند یکسری از عکس‌های شهرک غزالی را در اختیار امور کارشناسی اداره کل نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار دادیم تا آنها طرح مورد نظرشان را بیابند.
ملکی خاطرنشان کرد: این جریان طراحی را صدا و سیما به مسابقه گذاشته و طراحان و معماران می‌توانند با مراجعه به سایت صدا و سیما ایمیلی به مدیریت امور کارشناسی اداره کل نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات بزنند تا با آنها ارتباط گرفته شود و آنچه که از طرح انتظار می‌رود در اختیارشان بگذارند. مسوول واحد کارشناسی و لوکیشن شهرک سینمایی غزالی ادامه داد: فاز اول، طراحی سردر اصلی و ورودی شهرک است، ولی این ورودی باید موارد زیادی را داشته باشد که در این میان می‌توان به داشتن اتاق انتظار، باجه فروش بلیت، اتاق نگهبانی و چندین مورد دیگر اشاره کرد.
وی بیان کرد: دوست داریم طراحی طوری باشد تا بتوانیم یک بازارچه سنتی نیز درست کنیم. ترجیحا قصد داریم تا آخر امسال طرح‌ها را جمع‌آوری و در مورد آنها تصمیم‌گیری کنیم.