«جیب بر خیابان جنوبی» و «سر به مهر» همچنان می‌تازند
«جیب بر خیابان جنوبی» ۲۲۰ میلیون، «سر به مهر» ۲۴۵ میلیون، «خسته نباشید» ۲۰ میلیون تومان و «ابرهای ارغوانی» ۱۲۰ میلیون تومان فروش داشته‌اند.
به گزارش «برنا»، امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران درباره فروش فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی گفت: این فیلم در ۱۶ روز نمایش و ۲۰ سینما به فروش ۲۲۰ میلیون تومان رسید.
«جیب‌بر خیابان جنوبی» دومین فیلم سیاوش اسعدی در مقام کارگردان است که پیش از این، «حوالی اتوبان» را ساخته بود. او داماد مهدی هاشمی و گلاب آدینه و همسر نورا هاشمی است. تهیه‌کننده این فیلم علی سرتیپی و حسن دادخواه هستند.
همچنین غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری درباره آمار فروش فیلم سینمایی «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست گفت: این فیلم در ۲۲ روز نمایش و ۱۶ سینما به فروش ۲۴۵‌میلیون تومانی دست پیدا کرد.
غلامرضا فرجی درباره آمار فروش فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی نیز گفت: این فیلم در ۳ روز نمایش و ۶ سالن به فروشی معادل ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دست پیدا کرد. همچنین حبیب اسماعیلی نیز درباره فروش فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» نیز گفت: این فیلم در ۱۲ روز نمایش و ۱۴ سینما در تهران و شهرستان‌ها به فروش ۱۲۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد.