مذاکره حجت‌الله ایوبی با کارگردان‌های سرشناس برای ساخت فیلم
حجت‌الله ایوبی در دیدار با عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، رخشان بنی‌اعتماد، بهمن فرمان‌آرا و خسرو سینایی، طرح‌های آنها را برای ساخت فیلم جدیدشان بررسی کرد و قول مساعد داد تا به‌زودی شرایط فیلم‌سازی برای این پنج کارگردان را فراهم کند.
به گزارش «ایسنا»، رییس سازمان سینمایی کشور در مقطعی که در سه ماه گذشته که بر مسند مدیریت کشور نشسته‌ است با پنج کارگردان سرشناسی که سال‌ها است شرایط فیلم‌سازی برای‌شان کمتر فراهم بوده، جداگانه دیدار و ایده‌ها و طرح‌های آنها را برای ساخت یک فیلم جدید، بررسی کرده است.
در این جلسات، ایوبی ایده‌ها، فکر‌ها و پروژه‌هایی را که در چند سال گذشته در ذهن این پنج کارگردان بوده، شنیده و دلایل فراهم نشدن شرایط فیلم‌سازی برای آنها را بررسی کرده است.
در پی این جلسات، قرار است ناصر تقوایی، عباس کیارستمی، رخشان بنی‌اعتماد، بهمن فرمان‌آرا و خسرو سینایی طرح‌های خود را به سازمان سینمایی ارایه دهند تا پس از بررسی، شرایط ساخت آنها مهیا شود.
تاکنون فرمان‌آرا و تقوایی، ایده و طرح اجرایی خود را برای ساخت فیلم بعدی‌شان به سازمان سینمایی ارایه داده‌اند و احتمالا باید به‌زودی شاهد ارایه طرح‌ از سوی سه کارگردان دیگر و شروع روند ساخت فیلم توسط آنها پس از سال‌ها باشیم.