بازی‌های گرسنگی در کتاب‌فروشی‌ها
بــعد از اکــران قسمت دوم سه گانه«بازی‌های گرسنگی» که رکوردهای فروش در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است، حالا کتاب‌خوان‌های ایرانی هم می‌توانند این اثر تحسین شده را با ترجمه مناسب بخوانند. این سه گانه برگرفته از سه کتاب موفق «بازی‌های گرسنگی» اثر سوزان کالینز است که در زمان انتشار بسیار پرفروش و پرطرفدار بودند.
این کتاب داستان دختری 16 ساله به نام کتنیس اوِردین است. کتنیس در دنیایی پسارستاخیزی زندگی می‌کند که در آن حکومتی مقتدر به نام کاپیتول (Capitol) پس از چندین فاجعه برخاسته‌است.
در این کتاب بازی‌های گرسنگی به رقابتی گفته می‌شود که طی آن حکومت پلید و دیکتاتور کاپیتول هر ساله یک پسر و یک دختر را از هر یک از دوازده ناحیه زیر سلطه‌ خود با قرعه برمی‌گزیند و پس از آنکه این ۲۴ نفر در صحنه‌ نبرد با یکدیگر روبه‌رو شدند، در آخر تنها فردی که زنده بماند، برنده مسابقه اعلام می‌شود.
حالا این داستان پرکشش و هیجان انگیز را نشر دردانش بهمن در سه جلد - به روال کتاب‌های اصلی- با ترجمه محمدرضا قلیچ خانی منتشر کرده است. این کتاب‌ها با قیمت ۱۶ هزار تومان در نمایشگاه دائمی کتاب بهمن در خیابان انقلاب و در کتاب‌فروشی‌های دیگر قابل تهیه است.