پژمان جمشیدی: فحش‌هایی که برای بازی در تئاتر دادند از علی پروین نخورده بودم - ۱۹ آذر ۹۲
پژمان جمشیدی، فوتبالیستی که به تازگی وارد عرصه‌ بازیگری شده است، پس از اولین شب اجرایش در نمایش «بادی که تو را خشک کرد‌، مرا برد» گفت: «فکر می‌کنم تمام این مدت که وارد عرصه بازیگری شدم، دارم خواب می‌بینم.
شب فوق العاده‌ای بود. من همیشه روی سکوی تماشاچی‌ها می‌نشستم و امشب خودم داخل صحنه بودم و واقعا با تمام سختی‌ها و تهمت‌هایی که در این مدت به من زده شد احساس شیرینی بود. من اسم خودم را بازیگر نمی‌گذارم و دوست‌دارم بازیگری تئاتر را تجربه کنم و تمام تلاشم را برای حضور در این نمایش انجام دادم.»
به گزارش «ایسنا» او در ادامه گفت: «من همیشه این را می‌دانستم که تئاتر جای محترمی است و آدم‌هایی که از تئاتر می‌آیند، بسیار آدم‌های محترمی هستند اما این موضوع را نمی‌دانستم که عرصه تئاتر آنقدر محصور است‌، فحش‌هایی که برای بازی در این کار به من دادند،‌ زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم از علی پروین نخورده بودم!»
جمشیدی با اشاره به اینکه لذت بازی در این نمایش بیشتر از بازی در سریال «پژمان» برایش بوده است تصریح کرد: «من فقط تمام تلاشم را انجام دادم تا آبروی کارگردان کار علی نرگس‌نژاد و بهاره رهنما را حفظ کنم، واقعا برای من تجربه عالی بود،‌ مطمئنا بعد از فوتبال، بازی در این نمایش برایم لذت بخش‌ترین کار بود‌.»