«سیندرلا»ی جلال تهرانی در صدر
واحد برنامه‌ریزی و ارزیابی آثار مجموعه تئا‌تر شهر گزارش ارزیابی آماری شاخص‌ترین نمایش‌های به صحنه رفته در این مجموعه طی 6 ماهه اول سال جاری را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی تئاتر شهر، این گزارش ارزیابی آماری مربوط به پرفروش‌ترین و پر تماشاگر‌ترین نمایش‌های اجرا شده در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش طی ۶ ماهه اول سال جاری منتشر شده، که جزئیات آن به شرح زیر است:
تالار اصلی (ظرفیت واقعی: ۵۷۹ نفر، ظرفیت در نظر گرفته شده این اجرا: ۷۰۴ نفر - قیمت بلیت: ۱۵ هزار تومان)
نمایش «سیندرلا» به کارگردانی جلال تهرانی از تاریخ چهار شهریور تا پنج مهرماه در تالار اصلی به صحنه رفت. این اثر نمایشی در مدت ۳۱ اجرایی که داشت مجموعا میزبان ۱۶ هزار و ۷۷۵ تماشاگر بوده است. از این تعداد ۱۳‌هزار و ۳۳۹ تماشاگر با خریداری بلیت و سه هزار و ۴۳۶ تماشاگر با بلیت میهمان از این نمایش دیدن کردند. براین اساس با فروش ۱۹۳ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۵۰۰ تومانی این اثر نمایشی روزانه ۵۴۱ تماشاگر و ۴۳۰ نفر فروش بلیت داشته است.
تالار چهارسو (ظرفیت: ۱۲۲ نفر، قیمت بلیت: ۱۲ هزار تومان)
در این تالار نمایشی از تاریخ پنجم شهریور تا ۲۶ مهر، نمایش «نا‌تمام» به کارگردانی سیما تیرانداز به صحنه رفت. این نمایش بعد از ۳۱ اجرا سه هزار و ۱۲۳ تماشاگر داشته است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۳۷ نفر با خریداری بلیت و ۵۸۶ نفر با استفاده از بلیت میهمان از نمایش دیدن کردند. این اثر نمایشی به طور میانگین روزانه ۱۰۱ تماشاگر داشته که از این تعداد ۸۲ نفر با بلیت فروشی در تالار حضور داشتند.
تالار قشقایی (ظرفیت واقعی: ۱۱۵ نفر، ظرفیت در نظر گرفته شده این اجرا: ۱۸۵نفر، قیمت بلیت: ۱۲ هزار تومان)
«تعبیر یک رویا» عنوان نمایشی بود که از ۸ مهر تا ۱۷ آبان به کارگردانی خیر الله تقیانی‌پور در تالار یاد شده به صحنه رفت. این نمایش با گذشت ۳۶ اجرا میزبان پنج هزار و ۶۵۳ تماشاگر بوده که از این تعداد چهار هزار و ۶۴۷ تماشاگر با بلیت خریداری شده و یک هزار و ۶ نفر با بلیت میهمان از نمایش دیدن کردند. نمایش «تعبیریک رویا» به طور میانگین روزانه ۱۵۷ تماشاگر داشته که از این تعداد ۱۲۹ تماشاگر از بلیت فروش استفاده کردند.
تالار سایه (ظرفیت: ۱۰۳ نفر - قیمت بلیت: ۱۰ هزار تومان)
نمایش «اینجا کجا است» به کارگردانی شیوا مسعودی هم که از ۱۹ خرداد تا ۲۸ تیر ماه میزبان علاقه‌مندان تئا‌تر بود پس از گذشت ۳۶ اجرا میزبان سه هزار و ۳۱۹ تماشاگر بود. البته از این تعداد ۲ هزار و ۲۴۵ نفر با خریداری بلیت و یک هزار و ۷۴ نفر با استفاده از تسهیلات بلیت میهمان از این نمایش دیدن کرده‌اند. این نمایش با فروش ۲۱ میلیون و ۸۲ هزار تومانی که به دست آورد به طور میانگین روزانه پذیرای ۹۲ تماشاگر و ۶۲ تماشاگر با خرید بلیت با احتساب کف تعداد تماشاگر و فروش بوده است.