دنیا سهرابی روز جمعه، شهر سانفرانسیسکو تبدیل به گاتهام داستان‌های بتمن شد. جان یک نفر به خطر افتاد، سرقتی انجام گرفت، یک آدم ربایی و بمب‌گذاری اتفاق افتاد، اما همه این ماجراها ختم به خیر شد، چون بت کید به موقع به داد مردم گاتهام سیتی رسید، جانشان را نجات داد و تبهکاران را به چنگال قانون تحویل داد.
این بازی بزرگ که هزاران نفر، چندین شبکه تلویزیونی، پلیس و آتش‌نشانی در آن شرکت داشتند همه و همه برای محقق کردن آرزوی یک پسر پنج ساله برنامه‌ریزی شده بود که دلش می‌خواست بت کید (کودک خفاشی) باشد. مایلز، که از سرطان خون رنج می‌برد، همیشه دلش می‌خواسته یک ابرقهرمان و به طور مشخص یک کودک خفاشی باشد و مانند بتمن -قهرمان مورد علاقه‌اش- شهر را از وجود بدکاران پاک کرده و به مردم کمک کند.
«آرزو کن» نام بنیادی است که آرزوهای کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت در آمریکا را برآورده می‌کند. این موسسه برای برنامه محقق کردن آرزوی مایلز و تبدیل سانفرانسیسکو به گاتهام سیتی از مردم درخواست کمک کرد و با بیش از دوازده هزار اعلام همکاری مواجه شد. بسیاری از مردم شهر سانفرانسیسکو برای بازی کردن نقش شهروندان گاتهام با هم متحد شدند و حتی یک شهروند لامبورگینی خود را برای تبدیل به بت موبیل در اختیار این بنیاد گذاشت تا مایلز به وسیله آن به محل ماموریتش برود.
صبح روز جمعه (24 آبان) چند شبکه خبری برنامه‌های عادی خود را قطع کردند تا از مردم بخواهند که اگر از «بت کید» خبری دارند، اطلاع دهند چون برای حل یک پرونده جنایی نیاز به یک ابرقهرمان دارند. مایلز بعد از اعلام این خبر با بت موبیل برای نجات خانمی که بین ترامواهای شهری در یکی از خیابان‌های شهر گیر افتاده بود حرکت کرد و بعد از آن سارقی را که قصد سرقت از مغازه‌های شهر داشت، دستگیر کرد و به پلیس تحویل داد. بعد از این بت کید ناهارش را در رستوران برگر بار خورد، اما در رستوران پیغامی به او رسید که به بیرون از رستوران نگاهی بیندازد. در بیرون این رستوران هزاران نفر از مردم سانفرانسیسکو که نقش شهروندان گاتهام سیتی را بازی می‌کردند و از بت‌کید تقاضای کمک داشتند منتظر او بودند و با بیرون آمدنش او را تشویق کردند.
برنامه بعدی بت کید نجات زنی بود که افراد شرور او را دزدیده و در وسط خیابان به بمب وصل کرده بودند. آخرین ایستگاه بت کید ساختمان شهرداری بود. در آنجا شهردار و رییس پلیس از او به خاطر نجات شهرشان تشکر کرده و کلید طلایی شهر را به مایلز اهدا کردند.
در این برنامه پلیس سانفرانسیسکو و آتش نشانی نیز حضور فعالی داشت و بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی بدون برنامه قبلی گزارش آن را پوشش دادند. شبکه‌های اجتماعی هم به کمک عکس‌های کاربرانشان لحظه به لحظه روز گاتهامی بت کید را منتشر کردند. حتی توییتر اوباما اخبار این کودک را توییت کرد و بسیاری از مردم برای شرکت در بازی مایلز از محل کار خود مرخصی گرفتند. از جزئیات این برنامه پدر و مادر این کودک خبر داشتند، ولی خود او در بی خبری تمام نگه داشته شده بود تا تمام برنامه برایش هیجان‌انگیز باقی بماند.