هت تریک حسن معجونی و امیر رضاکوهستانی
جشن انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر شامگاه نهم آبان ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد که طی آن حسن معجونی و امیررضا کوهستانی برای سومین بار جایزه منتقدان تئاتر را از آن خود کردند و از هما روستا نیز تجلیل شد.
در مراسم جشن انجمن منتقدان تئاتر سه کارگردان برتر تئاتر در سال ۹۱ از دیدگاه منتقدان تئاتر معرفی شدند که در این بخش حسن معجونی برای نمایش «مترسک»، حمیدرضا آذرنگ برای نمایش «دو لیتر در دو لیتر صلح» و امیررضا کوهستانی برای نمایش «دیوار چهارم» به ترتیب جوایز سوم تا اول را از آن خود کردند.
معجونی جایزه منتقدان تئاتر را ارزشمندترین جایزه تئاتری‌ دانست که دریافت کرده است، زیرا انجمن منتقدان به عنوان انجمنی خصوصی و بدون هیچ تنگ‌نظری دست به انتخاب هنرمندان می‌زند. کوهستانی نیز بعد از دریافت جایزه خود از رامبد جوان و نگار جواهریان بازیگران نمایش «دیوار چهارم» دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شوند و سپس با اشاره به اینکه عضو خانه تئاتر نیست، یادآور شد: من از این دو بازیگر سینما که با وجود شرایط و اتفاقات بهتر در عرصه سینما در تئاتر حضور پیدا کردند از طرف خانه تئاتر عذرخواهی می‌کنم. این عذرخواهی به خاطر بیانیه‌ای است که در خصوص حضور بازیگران سینما در تئاتر منتشر شد.
نگار جواهریان در ادامه سخنان امیررضا کوهستانی به اطلاع نداشتن خود از زمان برگزاری دوره‌های گذشته این جشن اشاره کرد و گفت: من برای اولین بار است که در جشن انجمن منتقدان حضور پیدا می‌کنم و تحت تاثیر این مراسم قرار گرفته‌ام.
طبق اعلام رسول صادقی رییس هیات‌مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، حسن معجونی و امیررضا کوهستانی هرکدام با سه بار دریافت جایزه جشن منتقدان، هت‌تریک کردند.