«گناهکاران» 215 میلیون، «بشارت» 180 میلیون و «دربند» 910 میلیون تومان
سعید خانی مدیر فروش فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» درباره آمار فروش این فیلم‌ به خبرگزاری برنا گفت: فیلم «کلاس هنرپیشگی» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در تهران به 75‌میلیون تومان و در شهرستان 28 میلیون تومان رسیده است.
وی افزود: این فیلم در۳۵ روز نمایش و ۱۱ سالن به فروش ۱۰۳ میلیون دست پیدا کرد.
داریوش بابائیان مدیرشکوفا فیلم نیزدرباره فروش فیلم سینمایی«به خاطر پونه» نیز گفت: این فیلم در ۳۹ روز نمایش و ۴۲ سالن نمایش در تهران به فروش ۵۳۰ میلیون تومان در تهران و فروش ۲۸۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها دست پیدا کرد.
حبیب اسماعیلی نیز درباره فروش فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» گفت: این فیلم در ۱۵‌سینما و ۱۷ روز نمایش به فروش ۱۸۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد.
امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان در ۲۵‌روز نمایش و ۱۸ سینما در تهران به فروش ۱۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به فروش ۶۵ میلیون تومان، «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی در ۲۵ سینما و ۲۵ روز نمایش در تهران ۶۸۰‌میلیون تومان و شهرستان‌ها ۲۳۰ میلیون تومان، و فیلم سینمایی«پل چوبی» در ۴۵ روز نمایش و ۱۷‌سینما به فروش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در تهران و در شهرستان به فروش ۵۲۰‌میلیون تومان دست پیدا کردند.