بزرگ‌ترین گروه سرود جهان در کتاب رکوردهای گینس
مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری از برپایی بزرگ‌ترین گروه سرود جهان با هنرنمایی 100هزار نفر خبر داد و گفت:‌ قصد داریم که در گینس رکورد ثبت کنیم.
به گزارش «ایسنا» پیروز ارجمند برای دومین بار با خبرنگاران موسیقی رسانه‌ها نشست هم‌اندیشی گذاشت و برنامه‌های این مرکز را برای پنج‌ماه آینده تشریح کرد.
او بیان کرد:‌ پاییز ۹۲ بهاری دیگر برای موسیقی ایران است و امیدواریم به یاری خداوند روزهای خوبی را در عرصه موسیقی پشت سر بگذاریم.
ارجمند که سال گذشته به‌عنوان مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری منصوب شد در سخنانی بیان کرد: سال گذشته اولین مشکل من اعتبارات بود که البته تمام نهادها درگیر آن بودند و تا پایان سال به پرداخت بدهی‌ها اقدام کردیم؛ اما اقدام دوم تغییر سیاست‌های این مرکز بود که برخی فعالیت‌ها نیاز به بودجه ندارد و بعضی دیگر نیازمند بودجه است.
این آهنگساز بخش دیگری از سخنانش را به فصل‌نامه مقام موسیقایی اختصاص داد و گفت:‌ این فصل‌نامه هم‌اکنون در پنجمین دوره خود به سر می‌برد که هر دوره رویکرد خاص خود را داشته است. این فصل‌نامه به سردبیری بنده منتشر می‌شود و سعی کردیم که مطالب آن را برای مخاطب عام نیز تقویت کنیم.