دست پر تلویزیون برای ایام محرم
دکترعلی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال زمانی برای عاشقی گفت: این سریال که نوشته آقای محلوجیان و به کارگردانی آقای لطیفی است روزهای پایانی تولید را می‌گذراند و در دهه اول محرم از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سیما، معاون رییس رسانه ملی در امور سیما همچنین با اشاره به باز پخش «زمانی برای عاشقی» از شبکه تماشا در دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: افزون بر این سریال، معاونت سیما برای ایام محرم و صفر سریال‌های «گندم‌های خیس» را برای پخش از شبکه دو سیما در دهه دوم محرم آماده پخش دارد و شبکه تماشا باکس نمایشی ویژه‌ای را آماده کرده است.
دارابی همچنین با اشاره به سایر برنامه‌های در حال تولید معاونت سیما برای ماه‌های آینده گفت: از ابتدای آبان، اولین قسمت سریال سرزمین کهن کاری از آقای کمال تبریزی پخش خواهد شد که این سریال شب‌های جمعه به صورت هفتگی از شبکه سه به روی آنتن می‌رود.
ایشان با اشاره به مراحل ساخت سریال معمای شاه گفت: پخش این سریال نیز از اواخر دی ماه روزهای جمعه به صورت هفتگی از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد. وی به تولید سایر برنامه‌های گفت‌وگو محور با موضوعات مختلف برای ایام و مناسبت‌های گوناگون تاکید کرد.
دارابی با اشاره به تدارک سریال برای دهه مبارک فجر گفت: در این ایام سریالی با عنوان «گذر از رنج‌ها» در حال تولید است که تا کنون بیش از ۷۰ درصد کار تصویربرداری آن به کارگردانی فریدون حسن‌پور به پایان رسیده و قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.