پخش «کلاه قرمزی»، «هوشیار و بیدار» و «بازم مدرسه‌م دیر شد» از «نسیم 2»
مدیر تامین برنامه شبکه دو از پخش بخش‌هایی از برنامه‌های «کلاه قرمزی»، «هوشیار و بیدار»، «بازم مدرسه‌م دیر شد»، «صندلی داغ»، «آب پریا» و... در هفته‌های آینده خبر داد.
محسن همتی‌نژاد در گفت‌و‌گو با «ایسنا»، گفت: برنامه‌ای با عنوان «نسیم ۲» چند روزی است که کارش را شروع کرده است و در واقع همچون شبکه نسیم، بخش‌ها و سکانس‌هایی از تولیدات شبکه دو سیما را به شکل کلاکت پخش می‌کند. این برنامه هم اکنون هر روز صبح، ظهر و شب به روی آنتن می‌رود که بخش‌هایی از برنامه‌هایی مثل «کلاه قرمزی»، سریال‌ «مدیرکل» و... را پخش می‌کند و قصد داریم برای هفته‌های آینده پخش کارهای دیگری چون «دوربین مخفی»، «مستندهای آفرینش»، «صندلی داغ»، «مستربین»، «بازم مدرسه‌م دیر شد»، «سیب خنده»، «اسکار»، «هوشیار و بیدار» و «آب‌پریا» را در کنداکتور نسیم (۲) جای دهیم.
وی در ادامه هدف از پخش برنامه‌ای با عنوان نسیم (۲) را تبلیغی برای شبکه طنز «نسیم» دانست و افزود: وجود چنین برنامه‌ای در شبکه دو سیما در واقع تصمیم‌گیری گروهی بوده و بنا است که چنین برنامه‌ای در همه شبکه‌های سراسری در جهت تبلیغ شبکه «نسیم» در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه بهترین راه تبلیغ شبکه طنز ساخت و پخش چنین برنامه‌هایی برای سایر شبکه‌ها است.