مجموعه تصویری کنسرت یونیسف در تهران با بیش از چهار سال تاخیر منتشر شد. مجموعه‌ای که دو هفته‌ای هست در ویترین اکثر سوپر مارکت‌ها خودی نشان می‌دهد؛ ولی استفاده از عنوان: «کنسرت مهران مدیری»، سر‌و‌صداهای زیادی را در رسانه ها به دنبال داشته است.
به گزارش موسیقی ما این کنسرت خیریه باعث شده بود که حتی رسانه‌ها دیگر کوتاه بیایند و با یک حمایت همه‌جانبه کاری کنند که این برنامه به بهترین شکل ممکن اطلاع‌رسانی شود. آن کنسرت در آن سال برگزار شد و فقط اتفاقی که در لحظات آخر باعث شد کمی خارج از برنامه برگزار شود، صادر نشدن مجوز حضور فروتن و نیکی کریمی روی سن بود که باعث شد این دو چهره در ردیف جلوی سالن بنشینند و در همه سانس‌های برنامه فقط نظاره‌گر کنسرت باشند.
دو هفته‌ای هست که مجموعه‌ای در شبکه نمایش خانگی منتشر شده که روی بسته‌بندی آن به صورت برجسته و با فونتی درشت نوشته شده: «کنسرت مهران مدیری!». بعد از بررسی‌های به عمل آمده، بالاخره مشخص شد همان کنسرت یونیسف پس از ۵ سال توانسته مجوز انتشار بگیرد و شیطنت شرکت صاحب امتیاز باعث شده با این نام منتشر شود. دلایل حذف عصار از این مجموعه هم مشخص نیست و یکی از بزرگ‌ترین سوال‌های این مجموعه است. تماشای این مجموعه از این بابت پیشنهاد می‌شود که کنسرت روهای امروزی می‌توانند به خوبی فضای برنامه‌های آن سال‌ها را در کشور بهتر دریابند و قدر کنسرت‌های خسته‌کننده و تکراری این روزها را بهتر بدانند!

این کنسرت، فقط کنسرت «مهران مدیری» نیست!