شور و هیجان در افتتاحیه جشنواره کودک 27
مدیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به جزئیاتی از افتتاحیه این دوره جشنواره، آن را مراسمی متفاوت و پرشور برشمرد.
«جعفر گودرزی» در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در تشریح برنامه‌ها، ویژگی‌ها و تفاوت‌های افتتاحیه این دوره از جشنواره، گفت: این دوره جشنواره به نام مبارک پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا نامگذاری شده و نصب پرچم حریم نبوی به شکلی ویژه و احتزاز آن، از برنامه‌های ویژه افتتاحیه خواهد بود. وی اظهار کرد: پیش‌بینی ما، اجرای 2 ساعت و نیمه افتتاحیه است، اما در این مدت زمانی، سخنرانی بلندمدت نخواهیم داشت.
مدیر روابط عمومی جشنواره بیست و هفتم، با اشاره به یک تلاش شبانه‌روزی ۶۰ نفره برای رقم خوردن افتتاحیه‌ای متفاوت گفت: ظرفیت سالن گل نرگس، ۱۸۰۰ صندلی است، ولی پیش‌بینی ما با توجه به سکوهای اطراف سالن، این است که میزبان ۲۵۰۰ نفر در این مراسم باشیم. مراسم افتتاحیه این دوره جشنواره، ساعت ۱۸:۳۰ امروز در سالن مجتمع گل نرگس شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از ۱۵ تا ۱۹ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.